Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hvorfor er det ikke noe som heter påskeøl? Jeg mener, juleøl finnes jo... :beer:
Noen som vet?
GjenopprettetMedlem
:o :w00t: Det må jeg nesten grubble litt på for det ble litt dypt for meg :wub:
GjenopprettetMedlem
gJØR det :P Hadde vært hyggelig med en ny øl til hver høyttid ikke sant? :wub:
GjenopprettetMedlem
HVIS det hadde eksistert en påskeøl...hvordan ville den virket inn på hjernen i forhold til f.eks. juleøl, da?  :eusa_doh:
Ville det vært noen forskjell overhodet....

Og hvordan virker egentlig øl inn på hjernen?  :o

Anyone...?

:wub:
GjenopprettetMedlem
Ja, det er bevist at øl virker på jernen, spessielt juleøl :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
det virker også innpå ballansen, det har jeg selv erfart :icon_rolleyes:
GjenopprettetMedlem
Tror det virker ekstra godt inn på speilnevronene oxo, de pleier å formere seg når man drikker høytids øl. Det er min opplevelse av det.  :wub: Jeg tror det er ganske bra måte å få mange perspektiver samtidig på.. eller? noen innspill?  :beer:
GjenopprettetMedlem
"Lolita":

"Lolita":

Kan du underbygge disse påstandene? F.eks. med forskningsmateriale?
GjenopprettetMedlem
"Isolde":

Tror det virker ekstra godt inn på speilnevronene oxo, de pleier å formere seg når man drikker høytids øl. Det er min opplevelse av det.  :wub: Jeg tror det er ganske bra måte å få mange perspektiver samtidig på.. eller? noen innspill?  :beer:

jaaaa! slik har jeg det også, reagerer på alt da vettu :P -og så får jeg såå utrolig mange tanker, helt fantastisk altså! :wub:
GjenopprettetMedlem
"Inger Lise":

"Lolita":

"Lolita":

Kan du underbygge disse påstandene? F.eks. med forskningsmateriale?

Har hørtr at noen sa de gjerne ville forske på meg men hva de kommet fram til vet jeg desverre ikke.
GjenopprettetMedlem
Antakelig kom de fram til dine dypere aspekter  :wub: det har ofteden virkningen serru søs  :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Litt fordypningsstoff:

http://www.youtube.com/watch?v=bgpjOv005E8

Han her har gitt øllet en ny dimmensjon  :innocent2:
GjenopprettetMedlem
En ny dimensjon i seg selv  :wub: vakkert  :wub: og riktig fargevalg på klesdrakten oxo nå i disse påsketider :respect:
GjenopprettetMedlem
"Lolita":

Hvorfor er det ikke noe som heter påskeøl? Jeg mener, juleøl finnes jo... :beer:
Noen som vet?

Det finnes jo Hansa Påskebrygg..
Er jo så godt som påskeøl det  8) 

Samin  ;D

Ps: Hva heter skuespillerinnen du har i avataren din Lolita?
GjenopprettetMedlem
:icon_cool: Jeg foretrekker smurfeøl  :icon_cool:

http://youtube.com/watch?v=FVU8S5HQY_8

:biggrin: GOD PÅSKE ALLE SAMMEN  :biggrin:

Hexedoktor'n
Anonymous
Skuespillerinnen i Lolita´s avatar, er visstnok sangerinne
og kaller seg Jewel.

Smurfeøl høres helt greit ut!  :w00t:
GjenopprettetMedlem
"Samin":

"Lolita":

Noen som vet?

Det finnes jo Hansa Påskebrygg..
Er jo så godt som påskeøl det  8) 

Samin  ;D

Ps: Hva heter skuespillerinnen du har i avataren din Lolita?

Nevnte ord ble utalt av arbeiderpartisjamanen Erna Solskjær til sin underdott Kristin Halvorsen etter forrige valgseier, tror jeg da.. :innocent2:

GjenopprettetMedlem
"Lolita":

[…]

Avataren er dit personlige billede, det du sandsynligvis har valgt i billedlisten under musikere i din profil 8)
GjenopprettetMedlem
Rema's merke grans har også påskeøl.. det er en gul box :shock:
GjenopprettetMedlem
Mener bestemt at jeg så påskeøl i dag!  :shyone: Trodde det var helt vanlig jeg!  :shyone:

Om det forandrer speilnevroer....tja...ikke anna enn at det må bli speilvendt? Eller slowmotion-speil... :w00t:

Stilig...jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg gåååååååååååååååååååååår saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakteeeeeeeeeee oooooooooooog seeeeeeeeeeeeeeeeeer duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu gåååååååååååååååååååååååååååååååår liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitt foooooooooooooooooooooooorteeeeeeeeeeeeere....men vent nå......fasan......det er jo to av deg! Hey......urettferdig! Mine speilnevroer blir jo en smule virrafor.  :o

:o  :w00t: Stilig. Give me påskeøøøøl!
GjenopprettetMedlem
Hhmmm... Ble litt tørst jeg...

Ut og drikke (påske)øl!  :beer:
GjenopprettetMedlem
Øl er godt
Meget øl er meget godt

Øl er sundt, året rundt
Sunda kan bare gå og legge seg  :beer:
GjenopprettetMedlem
ØL er jo ikke godt engang :icon_cool:
Og hva er vitsen????
Selv om det en gang immellom kan være gøy- med
noe drikkende  som er tilsatt litt forskjellig :redface:
GjenopprettetMedlem
"white flame woman":

ØL er jo ikke godt engang :icon_cool:
Og hva er vitsen????
Selv om det en gang immellom kan være gøy- med
noe drikkende  som er tilsatt litt forskjellig :redface:

Hva? Liker du ikke øl? Da har du noe å glede deg til...til du blir voksen eller hva søren... eh... hehe  >:(
Neida, ikke ta det personlig eller noe, bare piss fra en gladelig øldrikker du leser nå hehe...

Hva er vitsen? Ja det skal jeg fortelle deg:

nam nam øl og skål. Hvis det engang kommer et øl som heter guaranaøl blir det min favoritt. Øl er best blanda
med litt kaffi eller energidrikk. Du skal kjenne den energien som gis deg i øyeblikket. Og for all del, ikke skyld
på meg hvis hodeskallepinen blir hard dagen derpå eller under seremonien. For all øldrikking er en seremoni mener
jeg. Enten det er i fest eller hjemme alene. Erfaring for min del har bevist at hjemmedrikking alene hjemme gir
mest, både på det psykologiske og de fysiologiske plan. Fyllesyka blir mindre da en har mindre tendens til å gjøre
ting en angrer på.

Men kom jeg til vitsen her da? hmm... Er det noe vits i livet i seg selv da? Hvis en tenker svært nøye etter....  ::)
Ja selvfølgelig er det det. Men da kan jo øllet gi en liten spiss i livsveien, enten positiv eller negativ. Se for deg en
kurve som går opp og ned, og øllet gir en liten ekstra kneik i toppene eller bunnene.

Bare litt ølsjiddsnakk frå meg hehe....  :razz: :beer: