Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Bamse viste seg i Bergen!
Sist helg var vi på Alternativmessa i Bergen. På veien fra Grieghallen til hotellet fredag kveld ser jeg en sjäfer i vinduet/inngangen til en butikk. Se Paul, sier jeg, der er Bamse og hilser på oss. Jommen er'n lik også, sier han - og vi går nærmere. Vi snakker til ham og spør om han har kommet for å hilse på etter at han døde for et par uker siden. Og så sier vi god natt og går videre. Både lørdag og søndag kveld går vi forbi samme butikken, men sjäferen ser vi ikke.
Jeg tenker ikke mer over dette, til i går. Da forteller Paul at han hadde ringt butikken og spurt om de hadde en sjäfer som vakt om natta. Nei, hadde de svart. De hadde ingen vaktbikkje der.
Vi ble enige om at det virkelig var Bamse som også hadde tatt turen til Bergen for å hilse på oss. Det var godt å se ham igjen.
moskus
GjenopprettetMedlem
Utrolig bra! Så godt for dere.
Selv hadde jeg en opplevelse for et par år tilbake - lå over hos en venninne -
som hadde hund - jeg lå i sengen som stod inntil veggen - og mens jeg ligger der -
med øynene lukket - kjenner jeg at en hund hopper opp i sengen og legger seg -
mellom meg og veggen. Jeg trodde det var min venninnes hund - synes det var koselig,
og lå rolig - sovnet. Da jeg våknet igjen og fortalte dette kunne min venninne fortelle
at hennes hund hadde vært med henne hele tiden - og døra til rommet mitt var lukket.
I ettertid ser jeg at det var min avdøde hund som kom på besøk. Deilig.
Godt at slike ting kan skje
Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
Så fint at høre, at Bamse kom tilbage for at hilse på.