Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei ! Er det noen på dette forumet som vet om det finnes "sjaman-sirkler" og/eller "trommereise-sirkler" i
Bergensområdet ? Er veldig takknemlig om noen kan hjelpe meg med dette...
GjenopprettetMedlem
Heisann

Jeg er i Bergen noen ganger i løpet av året. Men det må vel være flere enn to for å lage en sirkel

Skulle gjerne hatt en trommeseanse på Lyderhorn

GjenopprettetMedlem
Skal se om jeg får til noe i Nordland etter hvert

GjenopprettetMedlem
Har bodd der nydelig by!!!

GjenopprettetMedlem
Vel, jeg kan si at jeg har erfaring, og en har jo ikke mer moro enn en (eller flere) lager sjøl. Jeg har både tromme, stemme - og meg selv. Sammen blir vi sterkere

GjenopprettetMedlem
"Inger":
Vel, jeg kan si at jeg har erfaring, og en har jo ikke mer moro enn en (eller flere) lager sjøl. Jeg har både tromme, stemme - og meg selv. Sammen blir vi sterkere 
...og du bor i Bergensområdet ?

GjenopprettetMedlem
some times

GjenopprettetMedlem
Man skulle ha prøvd å fått til sammenkomst en gang,det kunne ha vært spenende.Neste sommer?????????????????????

GjenopprettetMedlem
I syd eller nord eller øst eller vest? ja, tiden vil vise... Nokke må iallefall gjøres

Jeg var inne på hjemmesiden din, den var fin den

GjenopprettetMedlem
...sammenkomst i Bergen neste sommer høres da veldig bra ut

Synoo [Bot]
Min forlovede og jeg reiser rundt i Norge og holder trommekvelder på forespørsel.
Så er interessen der, så ta kontakt så kommer vi også til bergensområde.
mer info på min hjemmeside
www.dybdemassasje.noGjenopprettetMedlem
La oss ha en diskusjon i vinter om et uhøytidelig treff til sommeren
Synoo [Bot]
klart vi kan ha en diskusjon om et uhøytidlig treff til sommeren, det trenger vi alle.
Men spørsmålet på tråden var om man visste om noen trommesirkler etc i Bergensområde. Målet med vår rundreise er at deltagerne finner hverandre og kan danne mer permanente tommesirkler etterhvert.
GjenopprettetMedlem
Jeg har vært inne på tanken og invitere til et stortreff her heime hos oss ( riktignok østlandet men...),
her er det plass og hjerterom til alle.
Tenk en uhøytidlig treff over ei helg hvor vi kunne møtes fra nær og fjern.
Hadde vært artig å fått noen ansikter og forholde seg til
Jeg kommer tilbake til dette emnet seinere og legger da ut en ny tråd i så fall.
GjenopprettetMedlem
Du er en knupp wolf

GjenopprettetMedlem
Inger: men hva er uhøytidelig w00t
Ingen slipstvang og åpen skjorteknapp
Samin

GjenopprettetMedlem
bor på ca en time fra byn med buss og kunne godt tenke meg å vært med i en trommesirkel