Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Snappy [Bot]
Disse har jeg bestilt. Å som jeg håper de kommer snart i postkassa mi!!! http://www.denlillearkana.com/underside ... eyVal=1121
Yahoo Slurp [Bot]
Hej hege  :icon_biggrin:

Det var en meget spændende side du har lagt et ling ind på.
Tak for det

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Francis [Bot]
ÅJ! Spennende side! Takk for den Hege elisabeth!  :icon_biggrin: :icon_biggrin:
Snappy [Bot]
Ja, jeg venter og jeg venter! Håper de kommer denne uka!
Francis [Bot]
Ja hvis man venter på noe man gleder seg fryktelig til, kan man lett bli litt utolmodig... Ihvertfall er jeg litt sånn..  :icon_rolleyes:
Snappy [Bot]
"Ulva":

Ja hvis man venter på noe man gleder seg fryktelig til, kan man lett bli litt utolmodig... Ihvertfall er jeg litt sånn..  :icon_rolleyes:

Samme her :lol:
Anonymous
Fine kort! Hvis de ikke kommer i denne uka får du sende en mail å purre på! Tror jeg gjorde det en gang, og da hadde jeg ventet lenge!  :shock:
Snappy [Bot]
Ja, jeg bestilte dem i forrige uke og da skulle de sendes ut på fredag. Men nå har vi jo hatt masse hellig dager her, så posten hoper seg vel opp. Får jeg dem ikke til neste uke så skal jeg mase litt :lol:
Anonymous
På all den tid det tatt kunde du ha laget dine egne kort ;)
Snappy [Bot]
He he he!  :lol: Det har jeg jo ikke tid til i min hektiske hverdag, desverre :whatthef:
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Hege Elisabeth  :icon_biggrin:

Du burde give dig selv TID til at slappe af med dine kort... :wub: bare en ½ time hver dag... :wub:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin: