Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Har brukt tromma mye i det siste, og i går kveld var intet unntak. Fikk ikke tromma så lenge da, men det var sikkert lenge nok...

Skrev i et tidligere innlegg at jeg så et gyllent hjerte, omtrent som et smykke. I går så jeg det igjen, bare at nå lå det i en frodig gresseng. En person kom og rakte det til meg, sa det var en gave jeg skulle gjemme i hjertet mitt. Følelsen da jeg fikk overrakt det hjertet var så overveldende at jeg, som ALDRI bruker å gråte ikke klarte å holde tårene tilbake. Men det var av glede :wub: Kjenner ennå på den følelsen, virkningen var enorm. Har hatt veldig sterke opplevelser ved den tromma i det siste, men trenger tid til å sortere før jeg kan legge det ut her. Det kommer vel når tiden er inne tenker jeg. I kveld er siste kvelden jeg har huset for meg selv, og det skal benyttes til det fulle, det blir nok reise på meg rundt omkring midnatt i kveld også. Liker av en eller annen grunn best å tromme på den tiden på døgnet :icon_redface:

Varme tanker til dere alle
Anonymous
ja det er fint du finner tråden som tromma gir.
lykke til vidre m tromminger du gjør.
å mått tromma åpne de dører du treng å åpne
ha en fin dag

:wub:  :wub:  :wub:
GjenopprettetMedlem
Takk for at du deler reisene med oss, alltids gøy å lese andres opplevelser :)
GjenopprettetMedlem
"oakmann2":

ja det er fint du finner tråden som tromma gir.
lykke til vidre m tromminger du gjør.
å mått tromma åpne de dører du treng å åpne
ha en fin dag

:wub:  :wub:  :wub:

Takker så mye, føler at jeg virkelig trenger dette nå, er så mye som foregår i livet mitt akkurat nå. Åpner opp både for det ene og det andre, og for ikke å bli helt utbrent må jeg bare hente kraft. Må ha overskudd selv for å kunne hjelpe andre, ganske logisk egentlig. Ha en fin dag du også :wub: :wub: :wub:
GjenopprettetMedlem
:wub: Flott å lese... ;)