Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har Ailos CD, men har ikke brukt den enda. Grunnen til dette er at jeg er usikker på hvordan reise. Må man ha et formål? Må man ha noen sammen med seg i tilfelle noe går galt? Kan man møte på noe "farlig" på reisen?
Kan man bare sette på CD en og se hva som skjer?
Jeg har vært på helgekurs og har opplevd å ledes på reisene, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre på egenhånd. Har ellers vært mye med på å tromme som musikk/meditasjon.
Fint om noen har erfaringer å dele med en som er ny.
Mvh Stridshjelp
Anonymous
Må man ha et formål?
Ja, det syns eg. Intentionen är väldigt viktig om man vill ha fruktbara reiser. En god första Intention är att Finna Sin Öppning Till Underjorden, f eks. Eller träffa noen (ånder) som kan hjelpe deg reise.
Må man ha noen sammen med seg i tilfelle noe går galt?
Det går meget sjeldent galt - men vis det känns bäst så ha noen med dig.
Kan man møte på noe "farlig" på reisen?
Ja, det kan man – men som nybegynnare är det ju ikke helt sikkert man ens kommer ivej på reise!
Min erfarenhet är det inte så vanligt att farliga saker kommer, eftersom nybegynnaren ikke reser så djupt eller langt. Men den bästa metoden om du tycker det börjar verka farligt och allt för skummelt är simpelthen att Öppna Ögonen.
Kan man bare sette på CD en og se hva som skjer?
Ja, du kan. Troligtvis får du fina visioner och bilder, men spørsmålet är vis du kommer ut på en ordlig reise.
Det finns noe starkt och kraft-påfyllande i att kun ligga/sitta/stå och lytte till trommerne. Nu har jag ikke hört Ailo sin skiva og vet ikke hur mye den tromme synger som en ”levande” - men vis ein bruker levande trommer kan upplevelsen vara enorm! Vibrationerna i kroppenoch overtonerna som synger sina andesanger.
Fint om noen har erfaringer å dele med en som er ny.
Öva öva öva

det viktiga är att hålla en stark Intention, annars är det en svær risiko att det mest blir kaos och bildestrømmar av reisan. En god övning kan vara att säga sin Intention med hög röst 3 gånger innan resan begynner.
Ta också lite tid på att komma i stämmning. Tänd ett lys, meditera, stäng av telefonen, natta barnen etc - skallra, joijke/syng innan du trycker PLAY på tromme-cdn.
Husk att det är ikke bara å lytte till trommer som banker för å kunna reise, det är en teknik som an läres, öves på. Så hang in there!
Øvning gør mester, eller hur säger man på norsk.
Mvh,
Thomas
Francis [Bot]
Hvor får jeg kjøpt Ailos cd?? Æ vil også ha...!

GjenopprettetMedlem
Ja, hvorfor er ikke Ailo sin CD også lagt ut for salg her på Sjamansonen? Det må da være flere som er interessert i den vil jeg tro :question:
alabast
Anonymous
"alabast":
Ja, hvorfor er ikke Ailo sin CD også lagt ut for salg her på Sjamansonen? Det må da være flere som er interessert i den vil jeg tro :question:
Får man ikke CDn vis en köper boka?
Mvh,
Thomas
Francis [Bot]
"trumman":
"alabast":
Får man ikke CDn vis en köper boka?
Mvh,
Thomas
Jeg kjøpte boka fra bokhandel, fikk ikke noe cd med den da. Men etter som jeg har forstått har de som kjøper boka direkte fra tre bjørner forlag, fått med cd'n. Jeg har i allefall få tak i cd'n nå da.
Anonymous
Jeg har benyttet CD til alle mine trommereiser og med veldig gode resultater, og jeg har begynt å skrive reisene ned, mest får å kunne se klarer budskapene der. Det er ikke alltid lett. Jeg reiser alltid med intensjon. Skulle jeg en gang føle at jeg bare trenger å stresse ned etter en håpløs arbeidsdag, da bruker jeg CD'n som en slags meditasjon og avslapning. Legger jeg meg rett og slett ned og ønsker meg bare et møte med mine kraftdyr eller åndelige veilder for å være nær det gode fellesskapet i noen minutter. Det gir ro i sjelen, og jeg får alltid noen meldinger med som jeg kan lære av. Det gjelder å "lytte" godt, også kommer jeg tilbake uthvilt og beriket tilbake.
Prøv - og øvelse gjør mester.
Snappy [Bot]
Kjøpte cden på alternativmessa her i Tromsø i helgen - og gjett om den skal prøves! Så snart jeg finner cd spilleren jeg kan plugge i ørene, sånn at jeg får reise i fred og ro

GjenopprettetMedlem
Når en er fersk og skal lytte til trommene for å reise, kan man da ta med noen som er enda ferskere? Takknemlig for svar