Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
denne helga var jeg på kurs,og der ble det brukt tromme.Knut Sørli tromma,flinke mannen  :icon_biggrin: fikk en sms fra en/ei som spurte om ejg kunne legge ut om de her og hehehe så her kommer de ;)

Fredag 24.06.05

Første dagen i dag,prøvde trommereise,besøkte bjørnen,selv så jeg intet (typisk) men følte mye  og fikk ett eller annet i hånda som gave fra bjørnen og siden jeg ikke så hva det var kommer jeg vel til å gruble til morrakvisten for å finne ut hva det var.

Lørdag 25.06.05

På trommereisen var jeg lengre borte enn i går for å si det sånn hehe.Knut gikk i transe denne gangen,merket "forskjell" fra den gangen han trommet uten å gå i transe og da han gjorde det,var kraftigere på en måte.Jeg ble "dradd" mot tromma,var som i en spiral,lyden og joikingen (joika os snakka på et eller annet språk om hverandre) ble bare sterkere og sterkere,så var det plutselig som om jeg svevde,kjente ikke gulvet,så plutselig var det som jeg var bolta til gulvet,var helt tung i skrotten,så kjente jeg en sinnsyk vibrasjon i gulvet som gikk oppover beina og rett inn i chakraene med et sabla "smell",så farger i kombinasjon med at øynene begynte å gå opp og ned,husker ikke alle,var rødt,så grønt,oransje tror jeg,de mer jeg tenker på det for å huske det de fjernere blir det.Det jeg husker best var at det siste lyset jeg så var helt hvitt.Så da vi ble henta tilbake gikk det lengre tid før jeg våkna,og tok noen min før jeg huska hvem jeg var og hvor jeg var.

Søndag 26.06.05 (2 trommereiser)

1. Under trommereisen fikk ejg besøk av bjørnen,så den ikke,men følte den,kjente en veldig varme i ryggen,som om det skulle ha stått noen bak meg og kjente det begynte å "riste" i ribbeina,da visste jeg at det var bjørnen som hjalp meg,så begynte armene og hendene å "forandre" seg,kjente at hendene ble til poter,og kjente pelsen spre seg oppover armene,så plutselig løp jeg,så null og niks,men kjente den herlige følelsen av vind gjennom pelsen og friheten.Da jeg kom tilbake igjen ble det til at jeg ble sittende å klø meg i hodet og studere armene hehe skjønte ikke helt hvorfor jeg hadde hud og fingrer,men gikk over.har en følelse av at ejg skifta til ulveham,er bare en følelse jeg har hehe

2.Så avsluttet vi med en trommereise (er fremdeles skråsikker på at tromma til Knut visste at det kom til å være den siste) Jeg og nattlys delte en madrass,kom en tredje og slo seg ned med oss og,jeg lå under denne trommereisen.Det første jeg kjente var sollyset,kjente det svei godt i ansiktet,jeg lå på en mark/bakke eller noe føltes det som,så kjente jeg enten noen som pusta på meg eller en liten bris,så hørte jeg en kvinne synge noe indiansk og ble avløst av en mann som joika,fikk plutselig for meg at det var noen som så ned på meg,så "siluetten" av et ansikt,så kjente jeg dyreføtter,flokker av dyr som løp forbi meg,kjente vibrasjonene i kroppen,og begynte sakte å synke ned i bakken,ble pakket inn i ett eller annet,vernet mot det som var ovenfor meg,kjente flere og flere dyr som løp over der jeg låg,men de kunne ikke nå meg,var helt trygg,så plutselig var det som jeg ble "dratt" mot venstre,nærmere og nærmere trommen,og da jeg våkna hadde jeg en helt sær følelse i kroppen.

Under trommingen snakka tromma gjennom Knut (er jeg overbevist om) Det jeg husker den sa var "Velkommen Sirkelens Barn" og fikk med meg et par ord etter det,men Knut oversatte resten for oss etterpå.

Tror hver enkelt av oss egentlig fikk en personlig beskjed under denne,min var at jeg ikke trenger å frykte,jeg er beskyttet.

Det andre som tromma sa som Knut fortalte etterpå var:Jorden trenger oss,den dør raskere enn det som bra er.den trenger hjelp raskest mulig.

Vi er alle spesielle,hver en av oss,alle er like mye verdt,det var det viktig at vi ikke glemte

Vi har rett til å bli respektert for de vi er og ikke bare for det vi kan.

Om det er noen som har kommentarer ol,er det bare å skrive  ;D

han brukte indiansk tromme på fredagen,han sa det var det ivertfall,kjøpt en sametromme lørdagen,men husker ikke om han brukte den på lørdagen,men på søndag brukte han sametrommen begge gangene.
Anonymous
Takk for at du delte med oss dine fine erfaringer med trommereiser :w00t: :respect:
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Thunderwolf  :icon_biggrin:

Det var da en viunderlig oplevelse, tak fordi du delte den med os andre.  :respect: :eusa_clap: :respect:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Francis [Bot]
ÅÅÅ så flott trommereise du har hatt! Tusen takk for at du ville dele den med oss!  :icon_biggrin: :eusa_clap: :respect:
GjenopprettetMedlem
Så flotte opplevelser! og viktig visdom :respect:

Lille Ulv
Synoo [Bot]
Godt å høre at du likte trommereisen Thunderwolf. Og takk for dine gode ord.
GjenopprettetMedlem
"wolfking":

Godt å høre at du likte trommereisen Thunderwolf. Og takk for dine gode ord.

Ingenting å takke for min venn

kan trygt si ejg likte de,har fått dilla på det hehehe vil ut og reise igjen ;)
Anonymous
Hah hah, gott!! Pass på bara så du ikke blir en journeyjunky  :w00t:
GjenopprettetMedlem
"trumman":

Hah hah, gott!! Pass på bara så du ikke blir en journeyjunky :w00t:

hehehehe ta meg i nakken når dere ser at ejg holder på å bli det ;) riste emg litt hehehe