Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Har hatt trommen min ei stund nå.
Var ute å trommet i går-for eg skulle VIRKELIG :razz: få svar på mine siste netters drømmer - og hva de betyr - men det går ikke som jeg ofte tenker..

For det ble en helt utrolig opplevelse der jeg fikk en helt unik kontakt med trommen min..
Jeg fikk se hvordan den skal være malt, hvor og når den skikkelige innvielsen skal finne sted.
Hvem som jeg skal påkalle til denne seansen, og hva trommen min skal brukes til.

Så ligger det langt inni hodet mitt om dette er ritualer som alle får til trommen sin?

Jeg så så utrolig mye i trommen min. Det formelig "fløy" bilder over den..
Rett og slett en fantastisk opplevelse
Anonymous
Så bra  :)
Gratulerer  :wub:

Gleder meg til å høre om den skikkelige innvielsen.

Klem

Lilly
GjenopprettetMedlem
"white flame woman":

Har hatt trommen min ei stund nå.
Var ute å trommet i går-for eg skulle VIRKELIG :razz: få svar på mine siste netters drømmer - og hva de betyr - men det går ikke som jeg ofte tenker..

For det ble en helt utrolig opplevelse der jeg fikk en helt unik kontakt med trommen min..
Jeg fikk se hvordan den skal være malt, hvor og når den skikkelige innvielsen skal finne sted.
Hvem som jeg skal påkalle til denne seansen, og hva trommen min skal brukes til.

Så ligger det langt inni hodet mitt om dette er ritualer som alle får til trommen sin?

Jeg så så utrolig mye i trommen min. Det formelig "fløy" bilder over den..
Rett og slett en fantastisk opplevelse

Innvielse av trommen eller deg?
GjenopprettetMedlem
Trommen først, så kommer resten etter :icon_lol:
GjenopprettetMedlem
Altså når man har kjøpt en tromme -er den ikke innviet allerede da?
av vedkommende som har laget den?
GjenopprettetMedlem
Det er jo en tromme som du skal bruke.
Den er helt privat, og en legger sin egen energi inn i trommen.
Min tromme trodde jeg skulle brukes til noe helt annet enn de beskjedene som jeg fikk
når jeg hadde min innvielse..

Det kan ta litt tid å bli kjent med trommen, og mye blir lært underveis.

I hvertfall var det min opplevelse