Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
<t>I det siste har jeg blitt mer og mer interesert i sjamanisme. Det hele begynte med at jeg lå hjemme, syk, jeg var smittet av denne omtalte svineinfluensaen. Jeg var utrolig dårlig hadde 40 i feber og absolutt alle symtomer. Men det var da denne vaksinen, jeg som forøvrig er skeptisk av natur bestemte meg for å la være og bite i det sure eplet.

Det var like etterpå dette jeg kjente en form for kraft, som hjalp meg gjennom denne perioden. Jeg ble selvsagt nyskjerrig å begynte deretter å lete etter hvem eller hva dette her var. Nå er jeg rimelig sikker på at dette var et kraftdyr, jeg har derretter googlet litt rundt etter hvordan man kommer i kontakt med det.

Grunnet så mange forskjellige måter å finne kraftdyret har jeg hatt mye problemer med dette. Noen som har en guide eller egne erfaringer de vil dele?

Beklager at inlegget ble litt off-topic</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Det finnes mange måter å treffe kraftdyret på, du må bare finne den som er rett for deg. Det kan være enklere for deg om du får hjelp av en sjaman som kan ta deg med på en kraftdyrreise, men du kan også klare det alene. Lar være å komme med noen metode her for å ikke forvirre med nok en metode.</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Hei. Ville bare fortelle hvordan jeg så det ene kraftdyret mitt. Var inne på ett forum for å lese og kom over en tråd der alle kunne spørre hva som var deres kraftdyr og ble nysgjerrig. Jeg spurte hva som er mitt dyr, men jeg ble hoppet over og fikk ikke svar. Jeg ble vel litt halvsur *ler* og sa høyt:"Hva er mitt kraftdyr da??" Og så dukket det opp rett foran ansiktet mitt, så meg inn i øynene og lo litt og forsvant. De neste månedene så kom dyret frem i alt som var rundt meg, fra mønstre på klær til å være på tv HELE tiden.

Akkurat nå har jeg på følelsen av at det er ett annet dyr som på en måte har tatt litt over, for jeg er på ett litt annet sted i hverdagen enn jeg var da. Men jeg har bare følt at det er flyvende dyr som er med meg.

Lykke til!!</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Når tiden er inne så trer det dyret som har fulgt deg en periode tilbake i sirkelen og ett nytt trer frem. Det betyr ikke at det har forlatt deg, det har bare trådd tilbake for å slippe ett annet frem.</t>
GjenopprettetMedlem
Mitt kraftdyr viste seg ved to anledninger for 17 år siden, ante da ikke hva det var eller hva kraftdyr var, det snodige er at det var en mann på ca 2,50, og veldig kraftig. Siden har jeg oppdaget løven, oksen og ørnen, deilig med en slik gjeng i aktivitet på mine vegne, det er fult av dem, poenget er ikke at vi må vite hvem de er men at de gjør det de skal for deg og me g.
GjenopprettetMedlem
<t>Takker for alle svarene. Når sant skal sies så har jeg ikke klart å finne/opparbeide en teknikk enda. Jeg hadde derfor satt pris på om dere kunne ha delt med meg, helt nøyaktig, trinn for trinn hva dere gjør.</t>