Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Lå på stuegolvet midt på blanke formiddagen og slappet av - ingen musikk - bare herlig stillhet ...
Kommanderer Skaperen av Alt som er om å vise meg kraftdyr.
Forventer i alle fall ikke det som da hender: Får en intens buktende følelse fra tærne og opp - hele meg liksom bukter i slangebevegelse. Kjenner den merkelige  følelsen av fingrene mot slangeskinnet, og ser de brune, sorte og hvite tegningene visualisere seg ... (Har aldri tatt i en slange!)
Overhode ikke noe skremmende - plutselig viser dette digre slangehodet seg mot meg med åpen kjeft - med hoggtenner og det hele ... men jeg føler ingen redsel.
Syntes det var en OK og velkjent følelse - og tenker med meg selv at jeg kanskje er slangen .... hva nå det betyr...?

Har ingen erfaring med kraftdyr - kan noen fortelle hva som skjedde her...
kariw
GjenopprettetMedlem
Aahhh... Er det ikke herlig :wub:

Å være et dyr. Kraftdyret er i deg...du er i kraftdyret. Du blir kraftdyret :w00t:

God medisin. Og en spesialitet innen sjamanisme..det å forandre skikkelse (shapeshifting). Vet at det finnes bøker om emnet, bl a på Amazon.
GjenopprettetMedlem
Takk for informasjonen, Inger Lise ... jeg har visstnok hørt om dette, men nå er nysgjerrigheta grenseløs!
hilsen kariw
W3 [Sitesearch]
Jeg har forstått det sånn at viss slangen viser sine tenner kan det vere "negative"  krefter på ferde .

For meg varsler slangen ulykke , jeg husker en gang jeg satt og trommet en natt da det plutselig for en slange ut av tromma mi .
Dagen etter så kræsjet jeg bilen  :exclaim:

Men for all del det må jo finnes gode slanger og  :wub:
Anonymous
"nnnnnzzz":

Men for all del det må jo finnes gode slanger og  :wub:

Klart det gjør det. Det er vanlig for dem som har erfaringer med Ayahuasca at de får kontakt med slanger. De er jo harmløse da.  8) Slanger er på en måte slags dørvoktere mellom vår verden og åndeverdenen i Amazonasjungelen blant annet. En god alliert med Ayahuasca-planten blant annet.