Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Plutselig var den der, løven!.....Jeg forsto det ikke, bare skjønte at en løve var med meg, helt plutselig.
Når jeg lukker øynene, er den der......viser seg frem i forskjellige profiler, vakker.....sterk, trygg.....øyne som ser på meg med visdom, kjærlighet og vennskap.
Som beroliger meg med at den er med meg, der jeg føler engstelse og usikkerhet.
Så kom plutselig ulven.....bare svakt, men med noe den vil si meg. Litt engstelig for ulven, den er så mektig.....så sterk, at jeg må venne meg til den. føle meg frem til den, se den litt mer, ikke bare sånn i bakgrunnen.....men jeg tror vel at den viser seg for å si meg noe, si at den er der, at den kommer når tiden er inne......å jeg er klar.
Bjørnen, den er mer som en følelse.....en følelse på at den befinner seg her, i bakgrunnen et sted....ser den en sjelden gang, den store sterke snuta, tryggheten i den store kroppen.....men dog så fjern fra meg.....føler også at den venter, venter på at jeg skal ta den i mot.
Tre kraftdyr, tror vertfall det er kraftdyr. kanskje de har vært med meg hele livet, men at jeg først nå kan se dem.
Hva er kraftdyr?....svaret ligger sikkert her inne et sted, men jeg spør alikevel. Hva representerer løven, ulven og bjørnen?
hva kan jeg lære av de, å hvordan?....
grønn som en ert, er jeg.....å kommer nok til å bombadere dere med spørsmål fremover....

GjenopprettetMedlem
Det bli lagt ut en link her om kraftdyr. Den var kjempebra.
Finn den linken og der står svarene du leter etter.
(husker ikke akkurat hva innlegget het, men det finner du)
Lykke til.
Elin
GjenopprettetMedlem
Flotte kraftdyr du har
Yepp, det er skrevet om kraftdyr og hva de er osv her inne allerede. Her finner du en link til hva kraftdyr er:
http://sjaman.com/forum/index.php?topic=1872.0
Der finner du også litt om de forskjellige kraftdyrene
Ellers er dette en link til en ok side, men den er på engelsk:
http://www.geocities.com/RainForest/4076/index1.html
Håper det hjalp litt

GjenopprettetMedlem
Takk for linken......den hjalp.
Det sto ikke noe om ulven der, noen som vet litt hva den står for?
Løven:
http://www.webwitch.info/Shamanisme/lion.htm
Bjørnen:
http://www.webwitch.info/Shamanisme/bear1.htm
Jeg kjenner meg jo igjen i mye av dette, men hvordan tolke det? hvordan få kontakt?.....hvordan skal jeg imøtekomme dem?....
Mange spørsmål, men det er jo eneste måten å lære på, ved spørsmål!
Takk for deres tålmodighet

GjenopprettetMedlem
Hei,
nå fant jeg igjen den linken jeg mente før:
Se her inne på sjamansonen under generelt, tips og informasjon. der har Kristin lagt ut en link under sitt innlegg hun kaller "Nettsted om kraftdyr"
Den synes jeg var veldig bra og gav meg en aha-opplevelse...
Og det finnes flere måter å kontakte ett kraftdyr. du kan sette deg ned og meditere/puste helt til du er totalt avslappet. Så ser du for deg ett sted i naturen der du trives godt, også begynner du å snakke inni deg om at du vil møte ditt dyr.
Eller du kan ta helt det motsatte, du kan synge og danse dyret ditt. Prøv da å registrere følelser som dukker opp og hvor i kroppen du føler dyret ditt.
Lykke til
Elin
Anonymous
Et annet tips er også å integrere dem mer "hverdagslig" som å tenke på dem,
lese om dem, leke dem, som å late som om man er en løve ved middagsbordet
slik barn gjør for eksempel, engasjere seg i hvordan de oppfører seg, hvor de lever, hva de spiser etc.
tegne dem, snakke om dem og til dem.
Gi dem oppmerksomhet og kjærlighet for å bygge opp et tillitsforhold.
Anonymous
"Silva":
Plutselig var den der, løven!.....Jeg forsto det ikke, bare skjønte at en løve var med meg, helt plutselig.
Når jeg lukker øynene, er den der......viser seg frem i forskjellige profiler, vakker.....sterk, trygg.....øyne som ser på meg med visdom, kjærlighet og vennskap.
Som beroliger meg med at den er med meg, der jeg føler engstelse og usikkerhet.
Så kom plutselig ulven.....bare svakt, men med noe den vil si meg. Litt engstelig for ulven, den er så mektig.....så sterk, at jeg må venne meg til den. føle meg frem til den, se den litt mer, ikke bare sånn i bakgrunnen.....men jeg tror vel at den viser seg for å si meg noe, si at den er der, at den kommer når tiden er inne......å jeg er klar.
Bjørnen, den er mer som en følelse.....en følelse på at den befinner seg her, i bakgrunnen et sted....ser den en sjelden gang, den store sterke snuta, tryggheten i den store kroppen.....men dog så fjern fra meg.....føler også at den venter, venter på at jeg skal ta den i mot.
Tre kraftdyr, tror vertfall det er kraftdyr. kanskje de har vært med meg hele livet, men at jeg først nå kan se dem.
Hva er kraftdyr?....svaret ligger sikkert her inne et sted, men jeg spør alikevel. Hva representerer løven, ulven og bjørnen?
hva kan jeg lære av de, å hvordan?....
grønn som en ert, er jeg.....å kommer nok til å bombadere dere med spørsmål fremover.... 
jeg håper for din skyld at ingen svarer på disse spørsmål, ihvertfall intet annet menneske

Anonymous
Sitat Silva:Mange spørsmål, men det er jo eneste måten å lære på, ved spørsmål!
Neida Silva.Ved å lytte lærer du mest. På denne spennende reisen du er begynt på nå, må du lytte - innover.
Du har selv alle svarene. Du har allerede svart selv, i spørsmålene du legger ut her.

Jeg er veldig enig med Jazzcat. Søk innover, innover. Lytt, føl, se, pust.
Anonymous
Jeg er veldig enig med sister Drum her, søk inn i deg selv, for der ligger svarene.
Psst GRATULERER MED DAGEN SILVA