Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Snappy [Bot]
Hm, jeg har aldri opplevd å bli spist av dyrene jeg har møtt i drømmene mine (gjennom drømmene mine oppnår jeg kontakt med dyr og guider), men jeg har blitt jaget av dem og angrepet av dem. Jeg har heller aldri blitt slukt av dem, men har opplevd å få ørnevinger og har hatt flere flyturer med dem. Jeg føler at jeg har to kraftdyr, i alle fall ett med en sterk hjelper i det andre.
Snappy [Bot]
Se hva jeg fant i det som har med kraftdyrkortene mine å gjøre:
Hver eneste person har 9 kraft – eller totemdyr som representerer den medisin de bærer på i sin gang på Jorden. Disse dyrene, eller skapnings – vesener, etterligner hver persons evner, talenter og utfordringer. F eks – hvis en person er forbundet med ulven som kraftdyr, er personen den fødte leder, stifinner, reformator, og en som kan få fart på seg selv. Dette betyr ikke nødvendigvis at personen har vedkjent seg disse gavene og bruker dem fullt ut. Det kan bety at ulven er der for å få denne personen til å forstå at han/hun har talenter som må/kan utvikles. Hvis personen ignorerer disse talentene, kan du si at ulven ville komme opp/ned i kortene. Når du begynner på din gang på Jorden, er det 7 retninger som omgir din fysiske kropp. Disse retningene er: Øst, sør, vest, nord, over deg, under deg, og inni deg. retningen som kalles ” inni deg”, eksisterer i ditt indre, men også omkring deg, etter som hele universet er inni din bevissthet. Du har et totemdyr i hver av de 7 retningene som skal lære deg leksjonene til disse retningene.
Det mest personlige kraftdyret må jo være det som er inni deg da - eller det du har gått inn i, eller kanske blitt spist av!?
Snappy [Bot]
Ja, det glemte jeg å tilføye. For å finne disse dyrene kan man trekke medisinkort etter et spesielt rituale - og de to siste av de ni skal være dyr som har kommet til deg gjennom drømmene dine.
Snappy [Bot]
Slik jeg forsto det så var det snakk om nattedrømmene, ja. Men det sto også at hvis man ikke møtte dem via nattedrømmene, så var disse som regel dyr man følte en forbindelse med. Skal vi se på venstre?
Dette dyret beskytter din feminine side, og lærer deg at du må lære å ta imot overflod så vel som å vise omtanke for deg selv og andre. Dyret på venstre side, er også din lærer i felleskap og i morsollen. Alt dette er oversatt fra boken av David Carson som følger med kortene.
Snappy [Bot]
Det er nok en skrivefeil, det skal antagelig stå
mors rollen - det å være mor!