Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
En link til flere totemdyr....
http://www.sayahda.com/cycle.htm
Les bare dette om sommerfuglen...
The butterfly represents the process of transformation and shape shifting. When butterfly shows up, make note of the most important issues confronting you at the moment. What state of change are you at in regard to them?
To the Native Americans the butterfly is a symbol of joy. They remind us not to take life so seriously. They feed on flowers that they help pollinate, thereby further spreading beauty. They represent the element of air, quickly changing and ever moving, so gracefully. Butterflies are messengers of the moment. They come in a variety of colors. To understand the message that the butterfly holds for you a study of its colors can be helpful.
Whenever an eco system is damaged, butterfly is usually the first to leave...
Anonymous
they eeeee-eeven got an animal gift shop !! kansje en fornøyelsespark og. med sjamaner ikled indianerkostyme fra brio, og leopard tangatruse. som danser linedans. de kan spå deg for 1500kr om du vil. find the meaning with YOUR life riiiight here !! sjamanisme, en flott hobby for det moderne mennesket som liker å være mystisk og gjerne skulle vært mer i skogen, men får desverre ikke tid oppi alle gjør det selv bøkene, internett luskingen.
hilsen den mektige skarptunge snoken.
GjenopprettetMedlem
Så lenge vi har dette pengesystemet, må vi jo ha noe å leve av.

Å produsere noe som betyr noe for andre er vel ikke galt...
Jeg livnærer meg selv ved å skape det jeg liker best å gjøre; smykker og design.
Anonymous
oi, ingen som ble fornærmet av kjeftslenginga mi, det må jeg virkelig si. jaja, jeg forlater forumet nå. vil være på siden, men ikke på forumet. kos dere videre, vi sees sikkert på et av ailo`s arrangementer en gang. eller på gata. uten at noen vet hvem det er de treffer, eller at de har snakket med personen før, dog over internett. hehe

GjenopprettetMedlem
Var det jeg som forårsaket dette, Jazzcat?
Vi kan jo ikke alltid være enige, unnskyld om jeg var for ”brå”!
Har beundret deg for din visdom tross din unge alder, og er lei meg over å miste deg!
Anonymous
Du har absolutt et poeng Jazzcat. Når "gammelt åndelig nytt" kommer inn i vårt samfunn slik det har blitt, oppstår det mye rart og dumt. Det har jo noe å gjøre med hva folk identifiserer seg med, og hvordan man ser seg selv i forhold til den store helheten. Og vi har alle en veldig lang vei å gå.
For å skissere det grovt/generalisere, er vi jo bare barna som såvidt begynt å få opp øynene for vårt uendelig, rike indre liv.
Det tar litt tid, men etterhvert stoler man mer og mer på intuisjonen, eller hvordan den fungerer/jobber i en.
Det med å finne sitt totemdyr, er ikke for alle en selvfølge at det er så enkelt å bare lytte til det intuisjonen forteller en. Og det er heller ikke en selvfølge hvor mye det skjer i det daglige, med tanke på symboler rett foran nesa på en, om man bare kjenner etter.
Så jeg synes allikevel ikke at slik informasjon er så dumt, for om man såvidt har begynt å snuse på tingene, og leser litt her og der, begynner man etterhvert å få opp øynene for sammentreffene, og dermed stole mer på intuisjonen, og intuisjonen og oppmerksomheten mot drømmene er det som setter selvutviklingsprosessen igang.