Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Tre katter (er det mine egne tro) slåss, hvorpå den ene dreper de to andre.
Jeg spør:"hvorfor gjorde du det?"
Den svarer(med en stemme som er arrogant og ondskapsfull):"de fortjente å dø, fordi de var svake."
Jeg spør:"hvem er du?"
Den svarer:"jeg er det kraftdyret som du ikke vil ha."
Med ett tårner en enorm sopp over meg og det drypper store blå dråper fra hatten.
Jorden beveger seg, bølger, ruller. Jeg svever og alt er hvitt og lysende. I dette skinnende hvite, vokser et tre, det strekker seg oppover og oppover og strekker ut greinene sine som er helt uten blader og grønt. Treet ser dødt ut men så ser jeg...det "vokser" bittesmå foster på greinene. Små flaggermus-foster...
Anonymous
Wow! Kraftige saker. Var det en reise eller en drøm?
Flaggermusene har jo med gjenfødsel å gjøre....sjamanens symbolske død.
Jeg aner en intern kamp - hva er det du ikke vil ha? Din egen styrke?
Ved hamskifte ofrer man den gamle for å få en ny.
Jøss, jeg er i siget nå - ta det for hva det er: Jeg blir så inspirert av dere!

Anonymous
Hva du ikke vet Perle. Har flaggermus med gjenfødsel å gjøre? jøss, her får man svar på mye. Men nok om meg.
hmm blå dråper fra hatten, det får meg til å tenke på hodet ditt (kronechakra). Det blå symboliserer det guddommelige, og at det skjer en åpning i ditt kronechakra, eller at det har skjedd en åpning.
Og her tolker jeg i vei hehe, kanskje du bare ville fortelle dette.
GjenopprettetMedlem
Inspirasjon bør brukes, ellers har den ingen verdi - tenker jeg
Fikk en herlig følelse her

takk skal dåkker ha

Anonymous
Er ikke helt sikker på hva dette var. Hadde en liten avspenning på sofaen nå ikveld, satt rett opp og ned og bare koblet meg ut. Og det strømmet bare på...helt til flaggermus-fostrene, da var det som om jeg skvatt tilbake.
Det er utrolig flott å få tilbakemeldinger fra dere, og hvis det er slik dere mener,...WOW sier jeg og da...Tusen takk skal dere ha, uansett er det spennende.
GjenopprettetMedlem
De blå dråper betyr at du har fått en åpning til gjennfødsel(flaggemusene)begge jobber sammen.

GjenopprettetMedlem
Det med soppen var ganske interessant, for soppen lever i jorda og bryter ned dødt materiale. Den delen av soppen som vi ser over jorda er bare som en frukt, for det er et nettverk av sopptråder under jorda - det er det som er den egentlige soppen. Nettverket av tråder skaffer oksygen i jordsmonnet. Derfor er alle planters røtter avhengig av soppen. Det blir som en symbiose. Og så vokser soppen opp - og blå dråper fra hatten!
Det minner meg om livets tre. (og treet er jo også med her). Det har røttene i moder jord, stammen i vår verden og krona i himlen. Oververden, mellomverden og underverden. Flaggermus, død og gjenfødsel. ( jeg har skrevet noe om flaggermus på en annen tråd også).
Jeg lurer også på om kattene kan være at du legger fra deg fortida, legger fortida død? Flaggermusene kan tyde på det.
Kanskje dette er en innvielse?
Mvh Stridshjelp