Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
WiseNut [Bot]
Hei alle sammen!

Er det noen av dere som bruker å hente kraftdyr for andre?
Utenom Saivo har jeg sjelden henta kraftdyr for andre, men så plutselig er det på tide. Folk er interesserte, og jeg gleder meg til å ta dem imot.
Først ute var min kjære. Det var en ganske annen opplevelse for meg. Han fikk en utfordring, mens tidligere når jeg har henta kraftdyr har det vært bare fint osv. Man får det kraftdyret man trenger, men er det noen ganger "vanskelig" å ta imot?
Dere som jobber mye på den måten, hva er deres erfaringer her?
GjenopprettetMedlem
Det vil komme kraftdyr,dem skal du jage bort tre ganger,det dyret som kommer fjerde gang og legger hodet sitt i fanget på deg er ditt kraftdyr.Det samme gjelder dem du henter fram til. :wub:
AdsBot [Google]
Hei Ørnen.
Hvorfor skal du jage bort kraftdyrene som kommer først? Skal man ikke stole på intuisjonen - det som kommer først er jo ofte det riktige? Eller?
GjenopprettetMedlem
"Liljee":

Hei Ørnen.
Hvorfor skal du jage bort kraftdyrene som kommer først? Skal man ikke stole på intuisjonen - det som kommer først er jo ofte det riktige? Eller?

Enig med deg, Liljee. Og er man i tvil, spør kraftdyret om det er det rette, det du skal ha. Du vil alltid få svar.
GjenopprettetMedlem
Hei AL  :w00t:

Det kan oppstå motstand mot de dyrene vi får, enten vi henter til oss selv eller for andre. Som du sier selv, vi får det vi trenger, men det er ikke sikkert at vi ønsker det vi trenger.. Ofte er det sånn at det å motta et kraftdyr innebærer å åpne opp for noe nytt, og vi mennesker har jo ofte lett for å frykte nye og ukjente ting.
Anonymous
Det finnes vel forskjellige metoder å hente kraftdyr på. Kan være greit å ha en "oppskrift" når man er usikker på hvordan dette fungerer. Jeg har lært to forskjellige måter å finne/møte kraftdyr på (av to forskjellige sjamaner). Den ene går ut på å se dyret inn i øynene...hvis det ikke viker men holder blikket ditt fast, har du funnet kraftdyret. Du skal og spørre om det er det som er det kraftdyret du søker og om det f.eks. er noe du kan gjøre for det.
Den andre måten er omentrent slik ørnen beskriver. Men litt forskjellig: -Du skal gå til et sted du kjenner, hvor du føler deg trygg (ute i naturen). Der får du se dyr som kommer og går, du skal hilse på dem og la dem gå videre. Det kan være et dyr som kommer igjen flere ganger og hvis dette dyret kommer bort til deg og legger hodet, en labb, vinge el.a. mot hjertet ditt...har du funnet kraftdyret.
Men dette er jo som sagt bare hjelpemiddel på veien. Man finner etterhvert sin egen måte og gjøre det på og man vil vite det når kraftdyret er der.
Lykke til!
GjenopprettetMedlem
Alle må finne sin måte,den de synest er best :respect: