Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
http://www.quizilla.com/users/Aeon65/qu ... 20To%20You
har testet denne - stemte svært bra ...
kariw
GjenopprettetMedlem
Stemte bra den ja, fikk opp det samme som jeg har sett under mine reiser

Anonymous
Bear Spirit Calls To You ~ Bear is spirit keeper of the West, the place of darkness, maturity and good harvest. Bears are active during the night and day. This symbolizes its connection with solar energy, that of strength and power, and lunar energy, that of intuition. The bear holds the teachings of introspection. When it shows up in your life pay attention to how you think, act and interact.
Bear's Wisdom Includes:
*Introspection
*Healing
*Solitude
*Change
*Communication with Spirit
*Birth and rebirth
*Transformation
*Astral travel
*Creature of dreams, shamans and mystics
*Visionaries
*Defense and revenge
*Wisdom
ja d va da fine ting før et nytt år

Anonymous
hm jøss, jeg fikk opp kolibrien. kanskje jeg skulle ta tilbake mitt gamle navn

GjenopprettetMedlem
Nyttårsfeiringa blei formidabel og da vertskapet krøyp t køys på mårrakvesten
Smatt æ inn i småskoan og labbba hjemover på speilblank riksvei. En riktig trivelig veistubbe førr en som ikkje har det travelt tenkte æ og filosoferte over mett nyttårsforsett - ka legg æ i det "å gjøre det beste ut av mi framtid"? Fortsette med stø kurs på den vegen æ ser førr mæ!
Havørna letta fra svaberget, gjorde en sving rundt mæ og fløy inn over vintersvart skog. Æ fulgte ho med øyan så langt æ kunne og da to røyer letta fra tre toppan under det våte berget ropte æ etter ho; Skal du bruke den gamle reirplassen her borte i år? Kri, Kri - kom det fra maken som seilte over mæ og landa like i nærheten av det gamle reiret.
Opptatt med å takke førr fjæran æ fikk i fjord, skvatt æ passelig da en voksen oter jompa opp på veibanen ca 20meter foran mæ - Æ nikka som hilsen og spurte; ka e det første æ bør gjøre? Oter'n så mæ, gjorde et høflig bukk telbake og lunta langs vegkanten til den kom til en stikkrenne i vegen. Her forsvant den under vegen og æ kunne såvidt ane noen raske byks innimellom seljeleggene før den ble borte.
Æ tok svaret bokstavlig, snaska mæ over på rett sia av vegen og tenkte; Who need a quiz?
Godt nytt år

GjenopprettetMedlem
Hmmm... Fikk også kolibrien ..., selv om jeg valgte ulven ?
GjenopprettetMedlem
Skjønner ikke dette....fikk ugle

Og jeg som er såååå glad i ulver og ørner og sånn...

GjenopprettetMedlem
Selv om jeg ikke har funnet noe kraftdyr enda eller noe... fikk jeg opp bjørnen... hehe hadde ikke sett det komme nei