Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Sitat fra 29/01-07 - fargerik ;
"Det skumleste for meg, er når kraftdyrene kommer i forbindelse med kontakt av andre mennesker. Jeg vet ikke hvordan man jobber med dem. Håper på tips.
Mvh fargerik "
Jeg leste dette i en annen tråd...og lurer også på det samme, egentlig .
Jeg jobber ikke som Sjaman, men dyr kommer ofte til meg når jeg har klienter f.eks til healing eller regresjon.
Noen ganger vet jeg ikke om jeg skal fortelle hva de sier til meg ( til klienten ), men har også følelsen av
at de kommer til meg av en grunn - det til klientens healing. Og da er det liten respekt for dyret om jeg ikke formidler hva det forteller meg....? Eller hva synes dere?
De forteller meg alltid hva klienten trenger .
Varme hilsener fra Malaika

Anonymous
Jeg synes det må være det naturligste i verden å fortelle klienten om kraftdyret eller det som det formidler til deg.
Hvis det er oppbyggelig vel og merke. Jeg har f.eks. selv fått fortalt om et dyr som healeren så, - den hadde sin pote på min skulder. Det var godt for meg å vite det.
Nå er ikke jeg behandler, og jeg har respekt for at man kan komme i en avveiningssituasjon. Det tjener jo ikke til noe å skremme klienten. Kraftdyret er vel som regel der for å beskytte, støtte...og det må jo være bra å fortelle.
GjenopprettetMedlem
Takk for tilbakemelding, Perle...
Jeg tenkte vel mest fordi jeg ikke praktiserer som sjaman,
og klienten kommer til meg av andre grunner....hmmm, noen ganger vet jeg ikke hva jeg tenker
Det første jeg tenker at det er det naturligste å gjøre...
Jeg må bare integrere alle sider ved meg selv i en konsultasjon , tenker jeg.Det er mest naturlig .
Det er jo derfor de kommer til meg - og ikke en annen....

Anonymous
Jeg kan få bilder eller ord... og jeg fortaller dem...
Jeg ser meg som en formidlere og jeg sier det jeg ser/hör, uten vurdering... bare slik det er.
En gang kom ordet
tillit, og jeg funderte på om hon ikke kände tillit...
Jeg sa "
ordet tillit kom til meg"
och hun sa "
Ja, jeg föler sån tillit"

Sån kan det vare
GjenopprettetMedlem
takk , Lie ..
Jeg skal utforske litt og kanskje spørre de hva de vil jeg skal gjøre?
... jeg må også ha tillit... , til at det som skjer er riktig.