Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
jeg vet ganske lite om kraftdyr, men når jeg mediterer hender det ofte at det dukker opp dyr, en nesten hudfarget python aktig slange med røde og gullfargede prikker dukker ofte opp så smått, og i det siste har jeg begynt å kalle på den. noen ganger er den også en kjempestor grønn python som kan gli i luften. det dukket også engang opp en fryktelig forarget grizlybjørn, helt uten at jeg hadde tenkt på det en gang, men den ble fort borte. en ganske kortvokst hannløve dukker også opp, men dette tror jeg kansje heller kan være et bilde på meg... noen som kan gi litt klarhet på dette emnet ?
Anonymous
Hei jazzcat

Ser at dette ble skrevet i juni, og ingen har svart, er sikkert på grunn av ferien da.
Jeg har dessverre lite erfaring med kraftdyr. Men lurer på om slangen kan være et tegn på transformasjon, eller kan det ha noe med kundalinikraften. Noen andre som har mer greie på dette?.
Ellers tror jeg de dyrene som dukket opp hos deg, nok kan være dine kraftdyr, især hvis de dukker opp flere ganger.
Dette tror jeg du føler på selv etterhvert.