Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
For en uke siden ble min sønn på 5år operert, det var bare et mindre inngrep men som foreldre flest er også jeg bekymret når sånt noe skal skje. Han var så flink da han fikk den der velkjente venflonnålen i handa og med hele sin oppførsel. Jeg ble bare kjempestolt.
Når jeg så fikk legge han på operasjonsbordet og jeg så at han begynte å sovne inn, da gjorde jeg "mitt".
Jeg påkalte kraftdyrene fra/og de fire retningene.
Jeg fikk med en gang et veldig mykt og varmt svar, "vi er her allerede" sa de.
Man bærer på så mye av innestengte følelser, så den omtanken jeg følte rørte meg dypt. Nesten litt i meste laget faktisk. Det var som jeg trygt kunne slippe "det jeg bærte/bærer på", men det gjorde jeg ikke, skulle tatt seg fint ut med en snørr+tårevåt pappa der inne, hehe.
Ja,ja, bedre ble det ikke med en omtenksom sykepleierskes labb på ryggen da jeg sa "hadet", inni meg, til min sønn.
Da damen gjentok det samme da hun fulgte meg ut til venterommet måtte jeg be henne la være, heldigvis forsto hun
Da min lille senere våknet fortalte han at han hadde drømt, det var om hunder og ulver.
Jeg ble gla for å høre det, gla for å vite at "de" er tilstede. Ok, ok, det rørte meg det også! Fornøyd??
Hva kraftdyret mitt er? Et av dem? Tjaaaa.....

Anonymous
Selvsagt ble du glad, selvsagt ble du rørt. Jeg ble det også

En nydelig historie å lese.
Den gutten er heldig! En sjamanpappa. Sukk!

GjenopprettetMedlem
En rørende historie,Biernna.
Det er alltid vondt å se på når små barn blir lagt i narkose,
og føle at andre, på en måte overtar kontrollen.........
for så å bli stående igjen med alle....... hva om.......hvis at.....tankene som
ofte kommer i slike situasjoner.
Sterkt å høre om kraftdyrenes så klare tilstedeværelse,
og at din sønn så tydelig hadde sett dem
En vakker påminnelse om at de alltid er der for å hjelpe

Anonymous
Å, dette var så fint å lese. jeg ble rørt

Nutch/CVS [Bot]
Det minner meg om noe jeg opplevede for noen år siden:
Jeg lå på operasjonsbordet og ventet på kirurgen (det var bare lokal bedøvelse, ikke narkose). Og plutselig var hele operasjonsrommet borte og jeg lå på vidden. Mine kraftdyr kom og min hjelper i den øvre verdenen bekreftet at alle var der for å beskytte meg.
Det var flott og operasjonen var snart over.
Hilsen til deg og din sønn
Gåååja
GjenopprettetMedlem
For en flott historie.....med en flott ending.
Heldige gutten....og heldige pappan med slike flotte
og sterke kraftdyr rundt seg....

GjenopprettetMedlem
For en magisk historie, Biernna
Takk for at du deler ...
ja,ja....jeg blir rørt også
Det er noe med barna våre, de betyr alt . Å vite hvor godt beskyttet de er , er en fantastisk deilig bekreftelse.
Han er heldig , gutten din.
Klem fra meg

Anonymous
Åh så fint Biernna!

Ja de finns där när man behöver dem... hjälparna.
Tack för din berättelse!
GjenopprettetMedlem
Synes også denne forteller veldig mye om kjærligheten som finnes mellom barn og foreldre

Om noe skulle tilstøtt min lille, som forøvrig er i samme alder som din, så vet jeg ikke hvordan jeg hadde reagert. Snørr og tårer, ja da det kan du være sikker på. Jeg hadde også helt sikkert tilkalt assistanse. Å vite at barna er trygge i en sånn situasjon er viktig. Kjekt å høre at gutten fikk så god kontakt med de flotte kraftdyrene
Varme tanker fra Laila