Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Har i sommer "snakket" med 2 insektstyper.
Ved minst 3 anledninger har jeg snakket med veps som har blitt nærgående.
Jeg har sagt. " Hei bror, fly videre" og snakket med vepsene isteden for å slå etter de.
Mulig at jeg har vært heldig, men de har latt meg og mine vært ifred.
Koblingen og båndet  av enhetsfølelse jeg har kjent ved disse anledningene har vært stor, det har vært som om vi var koblet sammen.

Ved en annen gang hadde vi en sommerfugl som hadde forvirret seg inne i stua. Igjen følte jeg at koblingen var enorm.
Jeg så "kom hit lille venn, så skal jeg slippe deg ut"
Sommerfugelen kom da og satte seg på hånden min, jeg gikk ut med den før den fløy videre.
Kona satt bare i stua med hakeslepp.

Så jeg starter i det små, med de minste.
Jeg syntes at det var litt artig at jeg fikk muligheten til å kommunisere med en type insekt som både oppfates som "farlig" og en som bare "vakker"
Det som var merkverdig her (eller helt naturlig) var at koblingen jeg oppnådde var helt lik.
Desverre var det bare noen få flyktige øyeblikk av en sommer, men jeg anser meg selv som veldig heldig

varme tanker
Anonymous
Hva fint å snacka med insekter!  :D
Jag borde snacka med vepsen... men jag tör ikke... Men humla har jag snackat med. Den satt på min stortå och kröp sikkert runt i flera minuter på tån Jag hade i mitt forrige hus, ett avtal med humlorna att de skulle bo under mitt tak och se till att vepsen ikke kom  ;)

Jag har en spindel i mitt badkar siden en uke. Om jag icke sjekker för jag sätter på vannet, bader den och jag får rädda den. Jag har sagt till den, att den ska vara utenför badekaret, men den är envis! Min familj undrer vem jag snackar med, när jag ska duscha ... :lol:
GjenopprettetMedlem
Så fantastisk  :wub:
Har du prøvd å snakke med humler? De er så utrolig kule. Jeg digger humler, og når jeg uttrykker min fascinasjon over disse herlige skapningene til dem, så virker de å være ganske så klar over hvor unike de er. De fleste dyr er det klar over det da, men humlene er festlige  :icon_biggrin: