Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
For etpar netter siden, etter at jeg hadde lagt meg, så jeg et dyreansikt, trodde først det var mitt kraftdyr, men så så jeg at det var en unge. Jeg slo fra meg det hele og la meg til å sove.
I dag var jeg på en meditasjonsgruppe, der vi først hadde en runde med healing, og deretter var det ei som tromma. Jeg dro på en reise i mitt indre landskap, med spørsmålet om råd i forhold til jobben. Der møtte jeg mitt kraftdyr og satte meg på hennes rygg. Etter en tid så var jeg plutselig kasta av, og lå på bakken, og hun spiste tung energi rundt mitt hode. Hun så skikkelig skummel ut når hun kom så nært med den svære kjeften. Plutselig så jeg et lite ansikt dukke opp, hun hadde fått en unge! Jeg fikk ingen informasjon utenom bildene, så jeg må jo bare tolke det selv. Men det virker som om jeg ble tatt med til hiet, heala, og vist den nye ungen. Så nå har jeg antakelig to kraftdyr av samme sort.
Men jeg har aldri hørt om noen lignende historie før - går dette an?
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Du opplevde det jo, så da går det nok an

psbot [Picsearch]
det va jo flott, Stridshjelp
ny energi
SEO Crawler
Dette minner meg om noe...
En venn av meg har et kraftdyr som oppfører seg litt spesielt. Hver gang på reise skjer det samme: Han møter kraftdyret (en brunbjørn) og før han rekker noe mer går denne overkåte bamsen igang med ei binne. Dette er alt han får ut av disse trommereisene. Kraftdyret har rett og slett ikke tid til å hjelpe han på noe som helst vis
Fins det noen former for terapi for slike kraftdyr? Dette er jo svært frustrerende for min venn, som aldri kommer videre i reisene sine men bare opplever dem som kjedelige, småkinky varianter av "Ut i naturen" (hvor spennende er det å se bjørner humpe, egentlig??)
(

)
GjenopprettetMedlem
I oss bor alt :w00t:

for å nevne noen naturer.