Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Er veldig glad i ulven, faktisk så glad i den at jeg har gått til det skritt å ta en svær tatovering av den på ene armen. Skal nå forsøke meg på å legge ut link til bilde av den. Har kjent den har rørt seg på armen min når jeg har trommet. På bildet er den helt "blodfersk", den røde fargen vises ikke lenger nå.
http://i108.piczo.com/view/2/w/6/g/a/3/ ... 1924_2.jpg[/img]
GjenopprettetMedlem
joss! jeg også vil ha en sånn...

GjenopprettetMedlem
Sjekk hjemmesida mi, tegningen som ble brukt er lagt inn der

Og, den er enda finere nå når den ikke blør lenger, nå er den fullstendig grodd.
Forresten, når vi er i gang med å legge ut bilder... ulven viser seg i trommeskinnet...
GjenopprettetMedlem
"Viljesterk":
Sjekk hjemmesida mi, tegningen som ble brukt er lagt inn der
Og, den er enda finere nå når den ikke blør lenger, nå er den fullstendig grodd. 
Forresten, når vi er i gang med å legge ut bilder... ulven viser seg i trommeskinnet...
og sånn!
OBS: Jeg har redigert bort bildet i dette sitatet, etter ønske fra eieren.
ILGjenopprettetMedlem
Auuuuuhhh

Kraftfulde, Viljesterk

GjenopprettetMedlem
Var ikke i kveld det var fullmåne, selv om man godt kunne tro det. Har hatt et rituale, og det har gitt resultater over all forventning må jeg si. Noe med å gi slipp på gammelt møl for å gi plass til noe nytt, som forhåpentligvis er bedre enn det mølet som var der fra før. Hadde forresten en kjempeflott dans med ulven under den reisa, ble bedt om å ha det mer gøy, ikke ta meg selv så høytidelig og ikke minst, slutte å gjemme meg bort. Hvem vet, kanskje kommer det et bilde av viljesterk som viser noe mer enn bare armene? (Og da snakker jeg ikke om føttene

)
Og, for de som kanskje måtte lure, jeg holder meg fortsatt til kaffe, svart som en vinternatt

GjenopprettetMedlem
Mere Viljesterk? Jaaaa

. Også bare fødderne, hvis det ender med det

.
Høres godt ud med det ritual du lavede!
Det er jo fuldmåne natten til torsdag, når det bliver måneformørkelse

GjenopprettetMedlem
Viljesterk viste sitt åsyn på sonen før nyttår, men dagen før nyttårsaften fjernet jeg både bilde og endret visningsnavn. Det føltes riktig å gjøre da, men nå er saken en heeeeeeeeeelt annen. Kanskje... jeg skulle slutte å gjemme meg bort???
Søren å, det går jo ann å fjerne det hvis det føles feil...
Der, nå er jeg "eksponert"
Og da er eksponeringen borte...
GjenopprettetMedlem
Å, for en stilig tatovering

GjenopprettetMedlem
Tak for billede

. Tromme og tatovering? Ingen af dem overgår dig

.
– Ja, det går an at fjerne billedet igen senere, hvis det ikke længere føles rigtig

. Jeg ville gerne have det samme mod som dig

GjenopprettetMedlem
Næææ! Hællæ Viljesterk!
Flott dame gett...med en fantastisk tatovering.
Skulle ønske jeg var mer fantasifull da jeg tok min!
Da hadde det nok blitt en løve

GjenopprettetMedlem
Hmmm viljesterk er morgentrøtt og har fjernet bilde av sitt eget uforskammede våkne tryne. Viljesterk har forresten tatovering på andre armen også, men foreløpig bare en...
GjenopprettetMedlem
Knallfin tatoering
-har ingen selv enda...

GjenopprettetMedlem
"STORM Haler":
Knallfin tatoering
-har ingen selv enda... 
Hos meg er det en drøm som har gått i oppfyllelse, det vil si det var vel den første som var drømmen. Hadde opprinnelig tenkt å ta mange små for å ha plass til flere, men de har bare blitt større og større. Det var egentlig ikke meningen at de to der skulle henge sammen, men sånn som det ser ut, så ser det ut som ørna flyr oppe på himmelen. Så neste prosjekt blir å få de til å henge litt mer sammen... Tatovøren skulle tegne noe for meg, så får vi se hva det blir til. På den andre armen har jeg en stor drømmefanger, men har tenkt å ha en ting til, som for å få dekket like mye som andre armen. Symmetri må det være, selv om jeg ikke har den fjerneste anelse her og nå hva som skal være der. Ulven som uler mot (ikke fullmånen) tromma var et bilde jeg fikk i hodet på noen reiser, bare visste at det måtte være slik. Eller, at ulven skulle være der visste jeg siden i mai, men ikke at tromma skulle være med. (Den var ikke bygget ennå). Ei venninne av meg lurer fælt på hvordan jeg kommer til å se ut om et års tid... He ha, da er vel begge overarmene dekket, jeg har navn og fødselsdato på ungen min på ene ankelen men rent bortsett fra det tror jeg faktisk ikke det er så veldig stor forskjell. Dekorerer ikke kroppen for å dekorere den, det skal være symboler som betyr noe for meg. Eller, som betyr mye.

Symboler som gir kraft

Francis [Bot]
her er masse flotte ulvebilder av Jim Brandenburg
http://www.jimbrandenburg.com/flash/index_flash.htmlGjenopprettetMedlem
Begynner å merke ,at det sammles en flokk med ulver her.

GjenopprettetMedlem
I ulveflokken er det godt å være

Men for å spørre om noe, noen som har peiling på den hvite ulven? En hvit ulv som det kommer et strålende lys av. Har møtt den et par ganger på reiser, når det har vært store forandringer på gang. Det jeg lurer på er om det er noen myter/historier knyttet til denne spesielle ulven, eller om det er en del av mitt eget indre mytelandskap. Og ja, jeg har spurt den hva den vil fortelle meg, og jeg har fått svar, men det kan være interessant å høre om andre har noe å bidra med i så måte
Måtte bare sette inn bilde, den er så vakker
http://www.jimbrandenburg.com/_gallery_ ... F_PINK.jpg[/img]
GjenopprettetMedlem
"Ulva":
her er masse flotte ulvebilder av Jim Brandenburg 
http://www.jimbrandenburg.com/flash/index_flash.html
Usædvanligt flotte fotografier! Ser han har udgivet bøger også blandt andre: »Brother Wolf«, »To the Top of the World – Adventures with Arctic Wolfs« og »White Wolf – Living with a Arctic Legend«.
"Viljesterk":
Men for å spørre om noe, noen som har peiling på den hvite ulven? En hvit ulv som det kommer et strålende lys av. Har møtt den et par ganger på reiser, når det har vært store forandringer på gang. Det jeg lurer på er om det er noen myter/historier knyttet til denne spesielle ulven, eller om det er en del av mitt eget indre mytelandskap. Og ja, jeg har spurt den hva den vil fortelle meg, og jeg har fått svar, men det kan være interessant å høre om andre har noe å bidra med i så måte 
Det har jeg ingen bud på, desværre

Francis [Bot]
Ja han har bla gitt ut boken "i ulvens fotspor"... den anbefales!!

GjenopprettetMedlem
Flott tattoo, flott portrett som du tok vekk, Viljesterk!
Veldig fin link med nydelige bilder!
En god ulvetråd dette.