Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
at myndighetene i Eu-land må oppheve at det er ulovlig for Santo Daime å holde seremonier der sånn - om Santo Daime organisasjonen vinner. Det fikk jeg vite av ei medlem i England. De venter veldig spent på resultatet der sånn. Og høyesterettsaken i USA er i ferd med kanskje å skape presedens også i Europa.
Sverige er med i EU og da er ikke veien lang til å dra til Sverige for Ayahuasca-seremoni om Santo Daime vinner denne rettsaken. Gode krefter fra åndeverdenen vil nok være med å påvirke resultatet skulle jeg anta
Jeg skal komme mer tilbake om kilder og om dette stemmer ang denne rettsaken. Jeg har lest litt om det før på Ayahuasca-forumet, men visste ikke at rettsaken handler om alle Eu-land. Da er det en grunn til å melde seg inn i EU for norge.: Lovlig med Ayahuasca-seremonier under Santo Daime organisasjonen

Men siden Norge har økonomisk avtale med EU så kan det være at Norges myndigheter må føye seg etter hva rettsaken i Frankrike om det blir positivt svar for Santo Daime-organisasjonen.
GjenopprettetMedlem
Takk for nyttig og spennende informasjon David