Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Anonymous
"Gormii":

"Final Tribe":

"Gormii":

"Final Tribe":

Er lysenergifrekvens eit kjent begrep for ein bwitiutøvar?
Kva er lysenergifrekvens? Har ikkje peiling sjøl,fordi eg ikkje har vore ein del av kursmiljøet,ikkje har drive med lysarbeid el. noko av det slag.
Det skulle absolutt vore framlagt statistikk og forskningsresultat av Iboga som eit avrusningsmedium.

Lysenergifrekvens er et begrep i fra kjernefysikken. Lysenergifrekvensen går inn i ditt DNA og stokker det hele om sånn omtrent tilbake til reptilstadiet. Dermed blir du en mutant, og som alle (ulykkelige) mutanter hos Marvel Comics så får du overnaturlige evner.

Tulla du no?

Nei, dette er servert i fullt alvor :lol:

Gormen den Lange elsker reptiler..han lever og ånder og under seremonier ser han virkelig ut som en reptil.....når han bukter seg frem i sine dansebevegeler...hysterisk morsomt...men en kraftfull LIZARD!Eller drage! :w00t: 8) :icon_lol:
Anonymous
"Final Tribe":

Midlertidig mutant,då kanskje? :lol:

Vi mutanter er temporære, når folk tror de kjenner oss muterer vi igjen, vi liker forandring kort og godt. Og midt opp i dette brenner lysenergien høyfrekvent.

Ta gjerne fra meg noen illusjoner, men lysenergien min, den får du aldri.

Lysenergimester av 6.e dimensjon
Gormii Lux von Lusifontene
GjenopprettetMedlem
"Gormii":

"Final Tribe":

Midlertidig mutant,då kanskje? :lol:

Vi mutanter er temporære, når folk tror de kjenner oss muterer vi igjen, vi liker forandring kort og godt. Og midt opp i dette brenner lysenergien høyfrekvent.

Ta gjerne fra meg noen illusjoner, men lysenergien min, den får du aldri.

Lysenergimester av 6.e dimensjon
Gormii Lux von Lusifontene

Takk,eg har då min eigen lysenergi,erverva i ein fjern oldtidsruin ein gong på nittitalet. ;D
Anonymous
May the force be with you - er et mantra en kan bruke på sin egen lyskraft - healingkraft - kjærlighetskraft - urkraft i ren Jedi-åndsstil. Å være jedi-ridder er jo ikke så ulikt det å være en sjaman - men en har mye mer strenger å spille på ang levitering og telepati blant annet - en ko(s)misk sjaman - intergalaktisk sjaman.  :w00t: 8)
psbot [Picsearch]
Hadde vært fint å høre kossen du bruker alle de tingene du opplever, i hverdagen, David.

http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... ic=5905.15
Anonymous
"ædni":

Hadde vært fint å høre kossen du bruker alle de tingene du opplever, i hverdagen, David.

http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... ic=5905.15

Jeg har svart på din skepsis der ja.  8)
GjenopprettetMedlem
Nå synes jeg dette hørtes ut som ei skikkelig lys greie. Muligens et stykke fra di energiene som sitter igjen i skogene rundt her jeg bor. Men en trenger vel mye lys om en skal gomle demoner. Kanskje det hadde smakt med et par demoner til dessert? Det er nyttig kost.
Anonymous
"craftwolf":

Nå synes jeg dette hørtes ut som ei skikkelig lys greie. Muligens et stykke fra di energiene som sitter igjen i skogene rundt her jeg bor. Men en trenger vel mye lys om en skal gomle demoner. Kanskje det hadde smakt med et par demoner til dessert? Det er nyttig kost.

:icon_lol: Ja, det var et fint ordtak du kommer med..som fra troll i eske..."gomle demoner"...da må en virkelig ha noe som rister ganske sterkt....lyshealingskraft indeed. Gomle demoner både til frokost,middag,dessert og kvelds...må til....en seremoni kan vare en hel dag...eller flere dager som med Ibogaen.
GjenopprettetMedlem
"Dj David Spirit of Laughter":

"craftwolf":

:icon_lol: Ja, det var et fint ordtak du kommer med..som fra troll i eske..."gomle demoner"...da må en virkelig ha noe som rister ganske sterkt....lyshealingskraft indeed. Gomle demoner både til frokost,middag,dessert og kvelds...må til....en seremoni kan vare en hel dag...eller flere dager som med Ibogaen.

Hva med å høre black metal fra morgen til middag til kveld  >:( ? Er det å gomle demoner?
Anonymous
"Tåkedis":

"craftwolf":

Hva med å høre black metal fra morgen til middag til kveld  >:( ? Er det å gomle demoner?

:icon_lol: :badgrin: Nei, det er bare å flørte med mørket da....må jo også ha noe englesanger....til hyllest for lyset.  :biggrin: Balanse...
GjenopprettetMedlem
"Tåkedis":

"craftwolf":

Eller Rune Rudberg og DDE?
psbot [Picsearch]
Skeptisk, æ  :lol:
synes det e artig å se ka folk vil med alt det de opplever
GjenopprettetMedlem
Dette minner meg om en historie fra fjorårets solvervfeiring. Vi hadde gjort i stand til en vakker seremoni ved vannkanten til ære for solen og kreftene som har vært med oss. I det seremonien starter, setter det i gang fra naboneset;  http://www.youtube.com/watch?v=vzqRKmZiGI0
GjenopprettetMedlem

:icon_lol: :badgrin: Nei, det er bare å flørte med mørket da....må jo også ha noe englesanger....til hyllest for lyset.  :biggrin: Balanse...
[/quote]

Så enig så enig  :respect: Selv flørter jeg med både mørke og lys musikkmessig.

"Final Tribe":

Eller Rune Rudberg og DDE?
Ja, å lytte til Rune Rudberg og DDE er definitivt å gomle demoner  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
"craftwolf":

Dette minner meg om en historie fra fjorårets solvervfeiring. Vi hadde gjort i stand til en vakker seremoni ved vannkanten til ære for solen og kreftene som har vært med oss. I det seremonien starter, setter det i gang fra naboneset;  http://www.youtube.com/watch?v=vzqRKmZiGI0

:icon_redface: :icon_razz: :icon_twisted: :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
Synd at så mye kunnskap skal bli brukt nærmest som reklame for misbruk.
Så mye pjatt om hvor positiv effekten kan være for narkomane -men ikke et eneste eksempel på å ha gjennomørt dette i praksis.
Mange edle tanker ja, men de ender opp som det motsatte om forumet (mis)brukes som kanal for uansvarlighet.
Dette "frelse-verden-imaget" som plantegutta her serverer er, uten riktige settinger, ren virkelighetsflukt og da blir det det samme som misbruk.

Personlig synes jeg det det skulle vært kriterier for å få lov til å omtale Iboga,Ayahuasca,Sopp,Peyote,San Pedro,Salvia eller lignende -i positiv retning.
enten..
1. Du har vært på bunnen som misbruker, vet hvor farlig rus kan være, men du er "ute av det" og sitter igjen med erfaringer.
eller...
2. Du har i en viss årrekke praktisert som sjaman og brukt disse hjelpemidlene i praksis -for å hjelpe og med godt resultat!
og i begge tilfeller...
3. Du er ansvarsbevisst og innser at det meste faktisk kan ha sin skyggeside.

Jeg kan ikke se at noen av disse kriteriene oppfylles her, tvertimot.

For å si det sånn..
-Jeg ville ikke levert bilen min inn på et verksted der de bare skrøt som faen av alt det fine verktøyet de eide
-uten å ha referanser, eller i det hele tatt å ha prøvd det. Jeg ville ikke TILTRO dem min bil!
-Og i dette tilfellet, langt mindre mitt liv og min mentale helse.

Men lykke til, det er DITT karma som belastes med de evt. misbrukere som DU rekrutterer.... :respect:
GjenopprettetMedlem

Så summasumarum så gir Iboga oss kontakt med en voldsom ren lysenergikraft og vi har superorganiske computerhjerner i oss som kan tune oss inn på mange forskjellige måter.

Ibogaen stiller oss inn på noe av det klareste av lysenergifrekvens som man kan oppnå tror jeg her på Jorden pr i dag.

Assistentene er med og hjelper curistene om de skal gå på do - så trenger de å følges. Om de trenger papir - støtte på andre måter.

Alt du skriver om lysenergikraft og lysenergifrekvens får jeg ikke noe ut av, så lenge begrepene ikke på noen måte er definerte og forklarte på noe som helst vis.

Det eneste jeg har fått med meg av disse lange skribleriene dine denne gangen er at de "superorganiske computerhjerner" gjør de dertil hørende kropper ute av stand til å tørke sin egen personlige mannskjit vekk fra sine egne personlige endetarmsåpninger når det er behov for det.
Anonymous
Alt du skriver om lysenergikraft og lysenergifrekvens får jeg ikke noe ut av, så lenge begrepene ikke på noen måte er definerte og forklarte på noe som helst vis.

Hvis en er vant med å erfare og jobbe med åndeverdenen på forskjellige måter så vil man forstå hva jeg mener med de begrepene der sånn. Dyp trance er en type frekvens om det er via meditasjon,yoga,kraftplanter,sjamantromming,chanting,dansing o.l. så er det forskjellige frekvenser en kommer i sitt sinn når en jobber i dyp trance. Er man vant med det så vet en sånn noenlunde hva jeg snakker om. Det kan høres høytsvevende ut - men jeg finner ikke bedre ord pr i dag ang å beskrive det jeg erfarte i Iboga-seremoni et sted i Europa i Mai. Det var mye lysenergikraft jeg "så" og erfarte. Og det å snakke om lysenergi var i høyeste grad berettiget.

Det ligger også i menneskesynet en har om man i sitt sinn er åpen for at vi egentlig er lysvesener og at vi kan erfare endel lysvesener og lysenergikraft i åndeverdenen. Erfaringer teller det meste - en kan ikke leve seg skikkelig inn i hva jeg mener om man ikke har lignende erfaringer. En kan lese om det i bøker og fra andre - men en må erfare det for å leve seg inn...
Anonymous
"Biernna":

Synd at så mye kunnskap skal bli brukt nærmest som reklame for misbruk.
Så mye pjatt om hvor positiv effekten kan være for narkomane -men ikke et eneste eksempel på å ha gjennomørt dette i praksis.
Mange edle tanker ja, men de ender opp som det motsatte om forumet (mis)brukes som kanal for uansvarlighet.
Dette "frelse-verden-imaget" som plantegutta her serverer er, uten riktige settinger, ren virkelighetsflukt og da blir det det samme som misbruk.

Personlig synes jeg det det skulle vært kriterier for å få lov til å omtale Iboga,Ayahuasca,Sopp,Peyote,San Pedro,Salvia eller lignende -i positiv retning.
enten..
1. Du har vært på bunnen som misbruker, vet hvor farlig rus kan være, men du er "ute av det" og sitter igjen med erfaringer.
eller...
2. Du har i en viss årrekke praktisert som sjaman og brukt disse hjelpemidlene i praksis -for å hjelpe og med godt resultat!
og i begge tilfeller...
3. Du er ansvarsbevisst og innser at det meste faktisk kan ha sin skyggeside.

Jeg kan ikke se at noen av disse kriteriene oppfylles her, tvertimot.

For å si det sånn..
-Jeg ville ikke levert bilen min inn på et verksted der de bare skrøt som faen av alt det fine verktøyet de eide
-uten å ha referanser, eller i det hele tatt å ha prøvd det. Jeg ville ikke TILTRO dem min bil!
-Og i dette tilfellet, langt mindre mitt liv og min mentale helse.

Men lykke til, det er DITT karma som belastes med de evt. misbrukere som DU rekrutterer.... :respect:

Riktig, vi må KONTROLLERE! Ellers går det galt, personlig har jeg naturligvis ikke problem med å skille klinten fra hveten, men hva med de svake sjeler som frekventerer dette forumet? De må hjelpes, derfor må vi kvele de som hevder slikt vi ikke liker!

Verdens Gang en eller annen dato:

Masseinnleggelse av sjamansonedebatanter i psykiatrien.
Dj. Laughter forledet massene ut i stoffavhengighet og missbruk.
Sensis [Crawler]
Me disse Gormii-ordene stenger jeg dette emnet. Takk til alle som har ytret seg.

Ailo Gaup