Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Har noen her vært hos Sjamaner i Peru og forsøkt Ayahuasca?
Hvordan går man i tilfelle frem for når man tar en slik tur; bør man melde seg på en "arrangert" tur, eller er det like greit å ordne alt på egenhånd?
Noen som har vært der og kan gi noen reisetips om hvordan man går frem for å delta i en Ayahuasca seremoni med sjamaner i Peru?
Takk på forhånd for alle tips...
Ahrefs [Bot]
Sjekk ut
http://www.jordmoder.net/andereiser.html for turer til Peru. Du kan også dra til Espiritu de Anaconda på egenhånd. Bare kontakt Sonia, Guillermos kone.
Ellers kan du få tips fra mange her på sonen....
Lykke til!
Anonymous
Jeg meldte meg på gruppetur til Peru, her på sjamansonen. Desverre ble det ikke nok påmeldte. Heldigvis har vi en kjekk kar som heter David her på sonen. Han tilbød meg å reise sammen med ham i slutten av juni, og slik ble det. Jeg hadde nok klart av med å reise alene, på et vis. Men det var sannelig godt å ha en som hadde vært der før og som kunne "gå foran". Det gjorde alt så mye enklere og behagelig. Nok en gang...takk David!
Men joda, jeg skulle tro at det går greit å ordne det på egenhånd. Her er jo alltids noen du kan spørre underveis.
Det er heller ikke noe problem å melde seg på Ayahuaska sermonier.
I Guillermos camp er det plass til en god del deltagere og jeg forsto det slik at det var sjelden det var helt fullt der. Og der blir du iallefall tatt godt hånd om.
Anbefales på det varmeste.
(Ligger i løypa med et aldri så lite reisebrev derifra.)
GjenopprettetMedlem
Spennende! Det ser jeg fram imot, Kira!