Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei! Jeg finner ikke noe om mandarinkvarts her... Noen som vet hva denne steinen har av egenskaper eller hva den kan brukes til? På forhånd takk

GjenopprettetMedlem
Har tatt et raskt nettsøk for å finne ut litt om mandarinkvartsen, og eneste jeg finner ut er at det er kvarts som er farget svakt orange på grunn av inneslutninger av jern. Egenskaper finner jeg ikke listet opp noe sted, men heller til at du tar en meditasjon og føler på/spør steinen hva den kan gjøre for deg. Har fått masse stein i hus i det siste som ikke står beskrevet noe sted, og saken er at den infoen som skal komme fra de den kommer uansett. Man skal ikke stole blindt på hva som står skrevet om de, men heller gå inn i det med åpne øyne og stole på sin egen intuisjon. For etter så min erfaring med dette er, så er virkningen av de forskjellige krystaller individuelle, det vil si at den kan virke på en måte på meg og en annen måte på deg.
GjenopprettetMedlem
Hei, jeg fikk en slik kvarts en gang, og jeg bruker den
til å meditere med, og den er helt rå!
Den styrker svarene jeg søker, og av en eller annen grunn blir jeg sikrere på
det jeg får av svar som gjelder meg selv

Det er sikkert forskjeller fra menneske til menneske, men her er min erfaring.