Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har god erfaring med Turmalin,særlig grønn som jeg bruker til å helbrede og rense auraen.Turmalinen har en veldig kraft,så den kan brukes ute blant mennesker som beskyttelse fra Psykisk vampyrisme.
Men den bør ikke brukes for lenge,da kan man bli hissig.
Svart Turmalin beroliger "flossete"nerver,og demper nevroser,i tillegg til at den hjelper på nakkeproblemer og er en god stein for sorg-bearbeiding.
Jeg føler jeg blir "høy" av å bruke krystaller,jeg legger en i lomma og bæres som av usynlige hender på krystall-kraft gjennom dagen.
En bit berg-krystall i lomma når man reiser med kraft-planter til saivo,syns jeg hører med.ekstra lyskraft mellom-verdnene.
:idea: :idea: :idea:
Anonymous
Hej teleterkji  :)

Tak for info om Turmalin og Bjergkrystal!

De Turmalin’er vil jeg godt møde! Og Bjergkrystal …  :respect: – jeg har dristet mig til at købe én, i håb om snart at få en invitation, men måske skulle jeg bare tage den i lommen og se hvad der sker? Er jeg for fersk kan h*n vel bare ignorerer mig eller bede mig komme igen om 5 år, eller sådan noget  :razz:

tuschen
GjenopprettetMedlem
Bergkrystallen er en kraftig lysopplader.
Men husk å dekke til den når du skal sove,ellers får du ingen dyp søvn,og våkner kanskje med sviende øyne.
Bergkrystallen sammen med en bit svart turmalin virker helbredende og rensende.
det sies at turmalinen ikke stammer fra jordens overflate men kommer fra dypt under jorden der turmalin-folket lager den,og lar dem gradvis stige til jordens overflate.
Lykkje tell!! :respect: