Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Sþk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig Ă„ logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Har krystaller og gitter som jeg bruker under Reikihealing,de gir en enorm kraft i healingen.Det samme gjelder under meditasjon.NÄr du leter etter krystaller,eller andre steiner,sÄ blir du autonatisk,trekkt til din stein eller krystall.PRØV! :eusa_pray:
AdsBot [Google]
Ja, krystaller er spennende! Hadde en snÄl opplevelse i sommer ang. en Karneol som jeg fikk av Ester Utsi. Jeg fikk steinen i hÄnden og fikk umiddelbart reaksjoner i form av rykninger. Jeg bar steinen pÄ meg og kjente kraften fra den. Etter ca en mÄned ble det oppdaget at jeg hadde eggstokkkreft og jeg ble operert for det. En uke etterpÄ ser jeg at steinen har fÄtt fire hull, det ser ut som det ligger aske i dem. Jeg kjenner at den har gjort sin jobb og at jeg mÄ begrave den. Noen som har opplevd noe lignende?
Anonymous
"Ăžrnen":

Har krystaller og gitter som jeg bruker under Reikihealing,de gir en enorm kraft i healingen.Det samme gjelder under meditasjon.NÄr du leter etter krystaller,eller andre steiner,sÄ blir du autonatisk,trekkt til din stein eller krystall.PRØV! :eusa_pray:

Jeg gikk en gang og tenkte hvem den sjelevennen var som det var spÄdd skulle dukke opp i livet mitt. Samtidig var jeg pÄ vei til en alternativ butikk. Jeg sÄ to steiner jeg fÞlte meg tiltrukket av. Jeg visste ikke hva skulle virke for fÞr jeg kom bort til kassen. Den ene var en bÄndametyst som som skal hjelpe deg til Ä finne din sjelevenn, og den andre var en grÞnn malakitt, en hjertestein.
Da jeg kom hjem la jeg bÄndametysten over hodet, og spurte om jeg hadde en sjelevenn et eller annet sted. Akkurat i det jeg var ferdig med meditasjonen og reiste meg opp igjen, pep det i telefonen  :o. SÄ var det en jeg liker svÊrt godt som jeg ikke hadde hÞrt fra pÄ lenge.
Anonymous
Fint svar du fikk Ørnen  :wub:
GjenopprettetMedlem
Jeg har brukt Den grÞnne fine malakitten pÄ vonde steder pÄ kroppen.
Engang ble den nesten svart etter en behandling pÄ tannverk.
:)
GjenopprettetMedlem
Malakitten er bare herlig :wub:
GjenopprettetMedlem
Husker den fÞrste gangen jeg fikk reiki-healing, for mange Är siden. Hun jobbet mye med beina mine, og fant ut at det ble litt mye jording. Da ga hun meg en stein i handa, jeg lÄ med Þynene lukket og ante ikke hva jeg fikk i handa. I samme Þyeblikk jeg fikk steinen kjente jeg et kraftig rykk oppover og sÄ en sterk lillafarge. Det var en sterk reaksjon! Det var en ametyst jeg fikk i handa, forresten.
GjenopprettetMedlem
Jeg synes det er sÄ flott Ä hÞre sÄnne historier om krystaller !

Jeg bare elsker Ä bruke de i healing -til meg selv - barna mine -  hver dag - og natt

De er bare sÄ  vakre og kraftfulle! :wub:
GjenopprettetMedlem
Dette kan jeg bare si meg enig i. Bruker steiner mye selv, bÄde til healing og til pynt. Har fÄtt hÞre av mine venner at jeg er steingal  :icon_redface: Det kommer muligens av den etter hvert ganske betydelige samlingen jeg har fÄtt etter hvert.  :w00t: SÄ bruk gjerne krystaller til healing, men ikke glem Ä rense dem etter bruk. Steiner trenger ogsÄ pÄfyll av ny energi en gang i blant.  :wub:
GjenopprettetMedlem
Jeg mÄ jo innrÞmme at jeg ikke kan sÄ mye om de forskjellige krystallene ennÄ...

og takk for pÄminnelsen om rensing...det er jo viktig ja...  :o

Jeg har bare "plukket opp" de steinene som jeg har hatt lyst pÄ , og bruker de som fÞles riktig der og da

Er kanskje lurt Ă„ lĂŠre mer.... er det noen som kan anbefale noen bra bĂžker?
Men bra bilder og beskrivelse av egenskaper?

takknemlig for tilbakemelding :wub:
Anonymous
Cassandra Eason har skrivit en bok som pÄ svenska heter "Kristallmagi för dagens kvinnor"
og en annan som heter "Kristallernas kraft - idag och genom tiderna"
PĂ„ engelsk "Illustrated Directory Of Healing Crystals"

Jag Àr lite ambivalent gjent imot Cassandra Eason, dÄ hon överöser oss med böker i rask fart... hur kan mennesket kunne ALT?!  :o Men boken "Kristallernas kraft" er i vart fall oversiktelig ...
GjenopprettetMedlem
Tusen takk !

Jeg skal sjekke de ut... :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Boktips om krystaller:
The Crystall Bible av Judie Hall
med mye informasjon om hver krystall og ikke minst gode bilder av steinene bÄde rÄ og tromlede.
GjenopprettetMedlem
Jette Holm sine "smÄ bÞker" er kjempefine; Krystallernes univers, Krystall og Êdelsten og KrystallnÞglen
Det samme er krystallbibelen vissviss anbefaler  :icon_biggrin: