Mitt navn er Torbjørn, jeg er 23 år og har i det siste blitt litt forvirret av hendelser omkring meg selv...
Jeg vet ikke helt når ting begynte å skje, men siden jeg nå skriver dette innlegget har jeg kanskje funnet et holdepunkt i hele saken.
Grunnen til at jeg skriver her er at jeg Googlet "stoppe blødning" fordi min farmor plutselig nevnte at hun kunne stanse blødninger, og at hun måtte begynne å se seg om etter en arvtager av denne "gaven"... Etter hvert som jeg leste diverse innlegg her, ble jeg mer og mer skremt over ting jeg har gjort og opplevd de siste årene. Jeg fikk for eksempel et plutselig behov for å få tak i fem bergkrystallstaver og en mandarinkvartsstein. Ikke vet jeg hvorfor, men jeg begynte å ta med meg bergkrystallene omkring og jeg laget mye tidligere en stav som mandarinkvartsen passet helt utmerket på toppen av... Først nå i kveld har jeg fått et lite hint om hva bergkrystallene brukes til. Det var et litt merkelig sammentreff, for andre har brukt slike steiner til det samme jeg følte behov for å bruke dem til. Jeg har ennå ikke funnet noe om mandarinkvartsen, da... Egentlig har jeg litt lite lyst til å vite...
Uansett, jeg har funnet noen svar på saker og ting jeg har grublet på i dette forumet, og noe skremmer meg virkelig. Dette er nesten en aha-opplevelse, for så mye faller på plass... Bør jeg søke videre innen sjamanismen?
Er det en grunn til at alt faller på plass nå?
Hvorfor nevnte farmor det om å stanse blødninger?
Kan noen gi meg ledetråder her?