<t>Hei
Jeg heter Jørn og bor i Modum. Har hengt inne på forumet i noen uker, men har liksom ikke presentert meg selv her inne. Jeg er utdannet radiograf, men studerer nå helsevitenskap ved universitetet i Bergen.
Har fire barn selv pluss to stebarn.
Så hvordan kom jeg bort i sjamanisme? Har vel egentlig hatt tilknyttning til "det alternative" fra jeg var barn, men aldri gjort noe stort nummer ut av det. Prøvde meg en tid som hardbarket ateist og syntes det virket bra en stund, men det skapte et tomrom som jeg ikke klarte å fylle med noe. I 2008 traff jeg en fyr på et vikingmarked i Borg. Vi pratet sammen nesten hele natten og han tente noe i meg som gjorde meg nyskjerrig på fenomenet sjamanisme. Nå har jeg deltatt på noen trommesirkler og ønske om videre kunnskap er sterkt. Ønsker å delta på kurser, men økonomien setter begrensninger for hvor mye jeg kan være med på. Kjenner ikke mange som driver med sjamanisme, men de få jeg kjenner har gitt meg gode opplevelser.
Gjennom forumet her håper jeg å bli kjent med flere som deler samme interesse.</t>