Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg kaller meg landstrykeren, for jeg føler at jeg stadig er på vei. Jeg er vel en såkalt søkende person, og har nok vært det lenger enn mange av dere andre har levd. Veien hit fant jeg da jeg, etter å ha lest flere av Ailo Gaups bøker, prøvde å finne noe om ham på nettet. Det virker som om det er utrolig mye kunnskap og visdom blant dere, og kanskje er det dere som kan hjelpe meg til å finne svaret. Eller kanskje enda viktigere, lære meg å stille spørsmålet riktig. For jeg vet at svaret er der ute et sted, ute i naturen, hos Moder Jord. Og en dag, håper jeg, kan jeg slutte å kalle meg Landstrykeren. Da har jeg funnet hjem.
Med hilsen fra en med trette ben og utgåtte sko.
GjenopprettetMedlem
Velkommen du søkende sjel!
Om vi noensinne finner frem må gudene vite, men underveis er det mange spennede oppdagelser. Kanskje det er det som er hele greia?
Heldiggris som befinner deg blant fjelltopper og havbølger!
Klem fra Svane (som drømmer om å finne sin "flokk")

GjenopprettetMedlem
Hei Landstrykeren og velkommen
UlveMor
Nutch/CVS [Bot]
Velkommen. Jeg kan tenke meg at du forblir landstrykeren når du har funnet fram men med annen bakgrunn.
Hilsen
Gåååja
GjenopprettetMedlem
vellkommen hjem.her kan du få hvile dine gode bein,mens ånden lærer flyvekunsten.