Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
jeg har bare skiftet visningsnavn.. :w00t:

Det er vel mange her inne som husker alabast...det er meg :lol: Jeg har blitt litt schizofren av at visningsnavnet er alabast, mens jeg skriver under med mitt eget navn.. :razz: , derfor endringen.

Får vel oppdatere litt fra første presentasjon når jeg alikevel er i farta. Det har skjedd litt (understatement) siden den gang, og jeg tar IKKE med alt, det kommer i min selvbiografi :P

Jeg er nå ferdig på Saivo, og jeg og en av mine medstudenter har begynt å holde kurs i sjamanisme. Det er både interessant, spennende og lærerikt, og har også ført til at jeg har fått hilse på ett par av medlemmene her inne. Veldig hyggelig :biggrin:

Dessuten har jeg blitt alenemor siden den gang...noe som var en sunn utvikling i mitt liv, tro det eller ei ;D  Gjør at jeg møter nye utfordringer både i og utenfor meg selv.

OG....jeg kommer til å fortsette å lempe stygge, skitne, slitne?, frekke vitser i hodet på dere i 2006 også :razz: :exclaim: :w00t: :innocent2: 

Ha ett fantastisk år, alle sammen :w00t:
Inger Lise.
Anonymous
Ja, du har også blitt bitt av "fornavn-syken" her på Sjamansonen 8)
Mer groviser - Yes! :respect: :w00t: :lol: :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Er det en "Syke" å presentere seg med fornavn i steden for et nick navn??
Ja, så burde flere bli smittet... å stå frem med navn og ikke anonymitet som de fleste her..
Selv under profilen er de fleste anonym, og behøver da ikke å stå for det de sier?

Samin  :)
Anonymous
Velkommen som Inger Lise :w00t:
W3 [Sitesearch]
Velkommen skal du være Inger Lise  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
så fint at utviklingen din går i riktig kraftretning.
jeg er alenefar,noe som har vært riktig for meg.
verden er i ubalanse og vi må balansere så godt vi kan.
vennlig hilsen telletallerkner. :respect:
GjenopprettetMedlem
Henter fram igjen denne...

David startet en tråd som er interressant med tanke på navn. Mange her inne bruker nick, men det er også endel som bruker sine døpenavn. Som RITA sier, det er identiteten hennes.

Da jeg og exen ble skilt, tenkte jeg at jeg ville beholde hans etternavn siden alle unga hadde det navnet, og siden"alle" kjenner meg med det navnet.

Men i de siste par månedene har dette blitt mer og mer feil. Særlig etter en diskusjon jeg hadde med Sjelevenn for en tid siden, har jeg blitt mer og mer bevisst på hvor viktig navnet vårt egentlig er for oss....om vi liker det eller ikke.
Det å beholde et navn av nevnte grunner, ble etterhvert som å holde fast i en løgn om meg selv.

Derfor har jeg nå skiftet tilbake til mitt pikenavn, og det føles deilig! Det er som å komme tilbake til seg selv. Og særlig siden navneendringen kommer samtidig med en del andre positive hendelser i livet mitt akkurat nå  :w00t:
GjenopprettetMedlem
"Inger Lise":

Henter fram igjen denne...

Derfor har jeg nå skiftet tilbake til mitt pikenavn, og det føles deilig! Det er som å komme tilbake til seg selv. Og særlig siden navneendringen kommer samtidig med en del andre positive hendelser i livet mitt akkurat nå  :w00t:

Viktig det du sier der Inger Lise. Når navneendringen er en positiv hendelse er det riktig og viktig for en selv. Selv om en del av min identitet kan knyttes opp til mitt navn, så er det ikke sikkert det er slik for alle. Det er noe som heter at et hus behøver ikke å være et hjem, men et hjem er der du føler deg hjemme.