Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei dere
Ja jeg var faktisk helt sikker på at jeg hadde lagt inn en presentasjon av meg her, men det må ha vært i en drøm... for jeg kan ikke finne den...
Jeg har til og med vandra rundt og fortalt at jeg har presentert meg her, lyver som bare juling ser det ut som...
Uansett, nå er jeg her og da kan jeg jo komme med noen ord om meg
Denne småsprø dama er fra Bodø og er 37 sommre og akkurat nok vis for sine egne mokkasiner
Jeg liker egentlig ikke å kaste omkring meg med titler men jeg har da noen evner og styrke i min viten, akkurat passe for meg pr. i dag
Jeg "ser og kommuniserer", jeg healer på ny og gammel måte og tar bl.a regresjoner og sittinger, jeg er klarsynt når det gjelder men ikke på komando... jeg er løvinne med mye overvekt på ild, akkurat passe snill og grei, litt for ærlig og sliter med å si NEI !!!
Jeg traff ei fantastisk dame, Inger Lise, hun fikk "brå-åpna" et par dører i mitt indre og jeg ser et veiskille i mitt liv, jeg føler en ny puls våkne til liv og blir nok å plage dere ytterligere fremover her inne....
Se dere som advart, jeg har en lei tendens til å "prate i evigheter" om lite og ingenting... og om mye og mangt, noe er fornuftig, reflektert og gjennomtenkt, noe er vist og med dype røtter forankret i tidligere tider, mens annet er spøk og latter... Lys & Latter er viktig
Lys & Kjærlighet
Tina
FAST Enterprise [Crawler]
Hei Tina!
Velkommen skal du være. Håper du finner mange innlegg som kan være til glede og inspirasjon i din søken på veien videre. Du har helt sikkert mye du og kan bidra med av synspunkter og erfaringer.
Kristine

Anonymous
Hei Tina

Velkommen hit, det var jammen artig at du tok veien hit.
Plag oss så mye du lyster.
klem fra Kolibri
GjenopprettetMedlem
Hallooo
Tenk å lyve sånn da..

Men du er tilgitt
Det blir ihvertfall ikke kjedeligere her inne med deg som nytt medlem. Velkommen skal du være!

Som du sikkert har fått med deg, har vi fått noe som heter karma her inne....så det er nok best å komme til poengene før vi sovner med fingeren på -knappen, haha
Stor klem fra Inger Lise
Anonymous
Velkommen Tina

*Skapheksa*

Francis [Bot]
velkommen!

GjenopprettetMedlem
velkommen med hele deg,her kan du øse av din uendelige visdomm.
jeg sitter klar med beger og snacks!!

W3 [Sitesearch]
Velkommen skal du være tina

GjenopprettetMedlem
Tusen takk for velkomsten dere

Anonymous
Velkommen

Det er en berikelse for dette forumet å ha en slik kapasitet som deg her.

GjenopprettetMedlem

øhh tusen takk du, nå ble jeg helt satt ut her
...og det skjer skjelden
Tina
GjenopprettetMedlem
åå vi kan varme ørepelsen her på forumet.
Tina er et veldig fint navn,med sitt eget lys i!!

GjenopprettetMedlem
Tina, hmmmm... *glise glise*
Deler min Coke and my smile med teleterkji
mens jeg spiser av hans snacks
og plasker i din visdom

SEO Crawler
der sett eg og..
teleterkerji spanderer så villig, og armen min e så lang...
andektig lyttende!

GjenopprettetMedlem
torstein, Biernnna og Teleterkji
Takker og bukker og neier, fine ord, fin velkomst, fine personer
Takk
Tina
GjenopprettetMedlem
Har dere hatt det fint i sommer....
Da spesielt siden gnagsåret og engasjemangtrollet fra Nord har hatt en selvpålagt pause...

I så tilfelle, finn frem gnagsårplaster og beroliende, for nå er jeg tilbake for fullt....
Mye er forandra fra sist, bare ikke alle mine ord... om mulig har jeg fått flere

Se dere som advart, Æ E i siget igjæn
Stooor Klæm
Lys & Kjærlighet
Tina
GjenopprettetMedlem
Da blir det liv og røre! Vælkommen telbake!
Hilsen Stridshjelp
Anonymous
Du har vært savnet.. velkommen back..

Anonymous
Æ e jo en nykommer her i forhold tel dæ, men æ ønske dæ likevel velkommen telbake.

Anonymous
Trur æ har gnagsårplaster i skuffa, men beroligende blir det værre med. Må anskaffe mæ det ser det ut til

Nei det skal bli artig at du er her inne

Anonymous
Velkommen tilbake...i varme ho/stvinden...

GjenopprettetMedlem
velkommen tilbake

Anonymous
Velkommen tilbake, Tina. Skal bli spennende å lese dine gnagsår. Du er som en frisk vind (bris, kuling, storm, orkan osv) og har en befriende måte å skrive på...

Klem fra meg!

GjenopprettetMedlem
Du har allerede vist meg at du er en kapasitet