Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Bor på Greåker som ligger mellom Sarpsborg og Fredrikstad, og er 38 år. Jeg fant fram til hekser og trollmenn for fem år siden, da jeg skulle lete etter frø på nettet. Vel, nå har jeg kommet så langt at jeg har fått kjøpt frøene og skal begynne å lære meg om urtene.
Nicet craftwolf kom seg av at jeg skulle registrere en hotmail en gang. Men det passer på en måte, craft for håndverk, lager trommer, draggere og fixer & reparerer. Craft passer også for kraften. Føler også at jeg streifer aleine akkurat som en ensom ulv som jeg så sporene av en gang midt på åttitallet. 
Jeg er fortiden forvirret, da jeg ennå ikke har funnet et kraftsystem som jeg er komfortabel med. Og leter stadig etter rester og røtter i det som har vært praktisert her jeg bor. For meg er det mest naturlig å vandre i sjamanistisk retning, men ettersom det passerer biler og aldri rovdyr forbi huset mitt har jeg litt problem med den gamle sjamanismen
Yahoo Slurp [Bot]
Hej CraftWolf  :icon_biggrin:

Spændende at høre om dig dine frø...
Håber du finder din kraft i dit liv, så dette forum, kan måske gve dig nogle svar du kan bruge, - velkommen

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Francis [Bot]
Velkommen hit skal du være! Håper du finner det du søker.

For meg er det mest naturlig å vandre i sjamanistisk retning, men ettersom det passerer biler og aldri rovdyr forbi huset mitt har jeg litt problem med den gamle sjamanismen

Det gjør det hos meg også, biler og støy osv... Derfor har jeg tenkt å gjøre noe med det. Tenker på å finne meg et hus eller noe utenfor allfarvei...litt mer inni skogen... Det er i naturen jeg hører hjemme og ikke med masse asfalt rundt meg. Så hvorfor ikke flytte dit man hører hjemme og vet man kan trives, selv om det blir litt avsides...?
Anonymous
Välkommen Craftwolf!

Hoppas du kommer trivas.

Mvh,
Thomas
Anonymous
Hei, og velkommen skal du være! :w00t: :respect:
Anonymous
Velkommen skal du være! :icon_biggrin:
Metager [Bot]
hei CraftWolf - glad for aa moete deg!

Jeg bor rett over East River v/Manhattan (Som paa Algonquian spraaket visstnok betyr "Island of hills"). Ofte naa jeg kjoerer over 59-street brua og har den hoeye himmelen over meg saa foeler jeg meg som i naturen. Det er nesten saa det menneskeskapte i Manhatten blir "mindre" enn f.ex. i Oslo... rart..

Anyway - mitt poeng er at "spirits" er over alt, om det er mellom Sarpsborg og Frek'stad eller i Manhattan's hills.  :smile:

Runar
Anonymous
Helluen :)

Er jo en stund siden du skreiv denna, men bedre seint enn aldrig :) velkomen ska du væra :wub:
Anonymous
.