Jeg er en dame på snart 35 år som kommer fra Trondheim.
Jeg er så heldig at jeg har lært å ta i bruk mine evner som healer og klarsynt, men jeg vet også at jeg har mye mer igjen å lære
På min vei ble jeg ledet hit (flere ganger) ,men da jeg ikke helt forsto hva jeg hadde her å gjøre så ble det så det tok en smule tid før jeg våget å logge meg inn, jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke helt forstår det enda heller

Veien hit har for meg virket lang, jeg har alltid vart litt rar og sær siden jeg var lita jente, den gang var jeg ikke stolt over å være sær, men i dag er jeg faktisk litt stolt over å være det

Jeg var ikke gammel den gangen jeg følte meg utenfor de andre i både væremåte og det å faktisk å være her. Kommuniserte med den andre siden uten å vite at det var det og så ting som jeg fikk høre var bare tull
noe som førte til at jeg faktisk ikke så så mye på laaaang tid.. Jeg har alltid gått med en hjemlengsel, noe som har ført til mang en frustrasjon
men det førte meg også på denne veien for alvor, det kom til et punkt jeg bare visste jeg måtte finne ut hvem jeg var. Det er nå noen år siden jeg for alvor begynte å jobbe med selvutvikling på leting etter meg selv og mitt "hjem"... og jeg fant hjem
det er den deiligste, sterkeste og største gaven jeg har fått i dette livet 
I de siste månedene har sjamanismen dukket opp på min vei i hytt og pine
så til slutt havnet jeg inn her da, jeg kan nok være litt treig av meg til tider, men det er jo fint de ikke gir seg før jeg hører og fatter hva det er de vil meg da, nå gleder jeg meg bare til vidre utvikling og masse ny lærdom som jeg har en følelse av jeg vil finne i sjamanismen Jeg må bare få si det at jeg er nok ganske "grønn" når det kommer til sjamanismen, kan ikke så mye om det, jeg leste for nærmere 3 år siden "Sjaman, Healer, Vismann" det er det jeg har lest tror jeg, likte den veldig godt, joda, lærte da litt også
Jeg har alltid reagert på indiansk"musikk",joik, trommer og "lurer", har nok vært litt "skap-ett-eller-annet" Nå er jeg her så nå har jeg jo muligheten til å lære og jeg gleder meg som en onge, håper selvfølgelig jeg kan være til hjelp for andre her også, selv om jeg ikke kan så mye om sjamanistiske teknikker enda da, men jeg har da mine erfaringer på andre områder, er heftig på livserfaring
Denne presentasjonen ble nok like rar, ...og ups...litt lang kanskje? men det får gå..

Solklæmz fra meg