Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hei!

Na° har jeg gjort noen innlegg og kanskje er det tid for skriver noen om meg.

Jeg er ogsa° en kvinne i beste alder, som Idnar presenterer seg. Men vad er beste alder? For meg kanskje det alder na°r man er fri fra alder.

Fo/rst vil jeg takke for er ikke sa° streng med min norsk! Jeg har laert meg lite svenska og na° sitter jeg med ordbok ved PC...

To a°r siden har jeg ho/rt noen om samisk sjamanisme under reisen i Svensk-Lappland. Min fo/rst bok om sjamanisme har jeg lest i siste polarnatten, ensam med min 5 a°r gammel so/nn i Kebnekaisefjellen.
In i Sjamansonen kom jeg etter en seminar med Ailo i Tyskland.
Sa° blir man fersking...

Min indre vei begynner 13 a°r siden na° min farmor do/d. Hun var min "mamma". Og sa° begynner letingen etter den annen verden.
Jeg har laert det som en "prinsipp" in min vei: do/d av mest naerste sjelen betyr en skritt videre pa° a°ndelige veien.

Takk for alle som gjo/re dette forum sa° levende og interessant!
Ha°per at jeg kan ogsa° bidra noen i fremtiden.

A.
GjenopprettetMedlem
Hei ahw

Så hyggelig at du fant veien hit! Velkommen  :biggrin:

Inger Lise
GjenopprettetMedlem
Hei Ahw!  :biggrin:

Fint at flere "ferskinger" kommer med!

Velkommen! :biggrin:  :biggrin:

Når en mister eldre slektninger  :sad2: og selv blir en "eldre",
får man et nytt perspektiv på livet.

En smertelig,men nødvendig erfaring på visdommens vei.........

Klem fra Idnar
GjenopprettetMedlem
Heisan  ;)

Alltid en berikelse med nye medlemmer  :wub:

Tina
Anonymous
Takk alle sammen for hjertelig velkommen!

Til Idnar: Takk for skriver noen til temaet "alder". Somme tider er det sa° at jeg ikke vet hvor gammel jeg er. Jeg glemme det. Menniskor spo/rrer meg og jeg ma° regne. (Spo/rsma°len "Hvem er jeg?" dukker opp lite...)
Jeg tenke det kommer fordi jeg har venner i alle alder, men mest er de eldre som jeg.
Og sa° kan man utnytter godt blandingen av levendehet og modenhet.

Hilsen A.
GjenopprettetMedlem
Välkommen !!

Fint å läsa om din vei inn i sonen .. vakkert