Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hej alle sammen
Tuschen melder sig her :innocent2: I får rent ud mit hjerte til at juble, med alle de flotte rejser, drømme, tanker og perspektiver I deler. Tak :respect:

Jeg er fersking i shamanisme. Frøet er lige begyndt at spire efter mange år under muld, og nu føler jeg mig endelig klar nok … eller tilpas voksen, rolig, vild, bange, stærk, modig, desperat, svag, barnlig, åben, fast og nysgerrig nok til at turde. – Eller også var der ingen anden vej end dén … ::) Hvorom alting er, så byder jeg nu ånderne velkommen i min stue, i mit hjerte og i mit liv :w00t: Det vil sige, når De vil mig med mine utallige spørgsmål, tågetanker, tvivl, tungsind og usikkerhed. Ånderne har sagt det lige ud til mig:
»Tag dig sammen!« >:( – Jeg tager mig sammen. :o  Nu! :biggrin:

Så jeg er kvinde, 38 år, dansk og bor i Danmark sammen med mand og kat. :icon_razz:

Jeg glæder mig til at være med på Sjamansonen og møde jer. :wub:

tuschen
GjenopprettetMedlem
Hei tuschen :)

Velkommen hit.

Inger Lise
GjenopprettetMedlem
Hei du ;D

Velkommen hit, og lykke til på din sjamanistiske vei

Lys & Kjærlighet
Tina
Anonymous
Hej Inger Lise og Tina

Tak for det, til jer begge :)

tuschen
Anonymous
Välkommen från en svensker som bodd i norge och som flyttet till Köbenhavn och sen tillbage til Norrland igen ;)
Anonymous
Tak for det, Tromman – den norrøne?  ;D
GjenopprettetMedlem
Hel eller halv, altid plass til en danske ;)
Anonymous
Tak for god velkomst Biernna :badgrin:. Akkurat i dag føler jeg mig mere halv end hel, så det var lige, hvad jeg trængte til at høre :lol:

PS: Læser lige nu »Den helende kraft i rengøring« men begriber ikke rigtigt det afsnit, hvor der står, man skal rejse sig op og sætte strøm til støvsugeren?! :exclaim: :badgrin: :lol:
GjenopprettetMedlem
Velkommen til crazy shamanismus norvegicus!! >:( >:( >:( :biggrin:
Anonymous
Tusind tak, kære teleterkji  :w00t: :respect: :w00t:
GjenopprettetMedlem
Välkommen Tuschen !!

:) :) :)
Francis [Bot]
velkommen hit!