Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hej alle sammen
Tuschen melder sig her :innocent2: I får rent ud mit hjerte til at juble, med alle de flotte rejser, drømme, tanker og perspektiver I deler. Tak :respect:
Jeg er fersking i shamanisme. Frøet er lige begyndt at spire efter mange år under muld, og nu føler jeg mig endelig klar nok … eller tilpas voksen, rolig, vild, bange, stærk, modig, desperat, svag, barnlig, åben, fast og nysgerrig nok til at turde. – Eller også var der ingen anden vej end dén …

Hvorom alting er, så byder jeg nu ånderne velkommen i min stue, i mit hjerte og i mit liv :w00t: Det vil sige, når De vil mig med mine utallige spørgsmål, tågetanker, tvivl, tungsind og usikkerhed. Ånderne har sagt det lige ud til mig:
»Tag dig sammen!«

– Jeg tager mig sammen.

Nu! :biggrin:
Så jeg er kvinde, 38 år, dansk og bor i Danmark sammen med mand og kat.
Jeg glæder mig til at være med på Sjamansonen og møde jer.
tuschen
GjenopprettetMedlem
Hei du
Velkommen hit, og lykke til på din sjamanistiske vei
Lys & Kjærlighet
Tina
Anonymous
Hej Inger Lise og Tina
Tak for det, til jer begge
tuschen
Anonymous
Välkommen från en svensker som bodd i norge och som flyttet till Köbenhavn och sen tillbage til Norrland igen

Anonymous
Tak for det, Tromman – den norrøne?

GjenopprettetMedlem
Hel eller halv, altid plass til en danske

Anonymous
Tak for god velkomst Biernna

. Akkurat i dag føler jeg mig mere halv end hel, så det var lige, hvad jeg trængte til at høre
PS: Læser lige nu »Den helende kraft i rengøring« men begriber ikke rigtigt det afsnit, hvor der står, man skal rejse sig op og sætte strøm til støvsugeren?!

GjenopprettetMedlem
Velkommen til crazy shamanismus norvegicus!! >:( >:(

Anonymous
Tusind tak, kære teleterkji