Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei alle sammen,

Interessant sone dette, kjekt å finne.

Jeg heter Paul og bor i Stavangerområdet. Ut fra fødselsattesten min ser det ut som jeg er 34 år, hva nå det betyr.
Jeg er gift og har en liten sønn. Min store inspirasjonskilde i livet er Naturen, den er for meg både lys og kjærlighet, innsikt og visdom, gode opplevelser og innlevelser. Jeg bruker ikke så ofte ordet sjamanisme, men naturen rommer for meg også begrepet sjaman.

Yoga og meditasjon, samt qi gong, har vært hovedfokus for meg i mange år, jeg underviser i yoga. Men sjaman"filosofien" er veldig med meg, særlig i den siste tiden. Jeg har etterhvert forstått at naturen er min mor, far og mitt hjem.

Jeg var på et foredrag med Ailo Gaup i 1995 under ei "Mystisk uke" på Høgskolen i Bø, hvor jeg studerte friluftsliv. Tror det satte i gang noe i meg, jeg var i alle fall på et kurs med Anette Høst to år senere + at jeg reiste til Day Feye i Tinn for å lage meg ei tromme.

Shanti og mitakouye oyasin
Paul
GjenopprettetMedlem
Hei Paul...!  :respect:
Og velkommen hit!
Her inne finns det utrolig mange herlige sjeler, håper du trives!  :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Hallo Paul :)

Velkommen til oss!

Inger Lise.
Anonymous
Hej paul
Velkommen er du :)
tuschen
Anonymous
Velkommen :razz:
GjenopprettetMedlem
Halais Paul ;D

Velkommen hit til debattsonen

Lys & Kjærlighet
Tina
GjenopprettetMedlem
Hei Paul :eusa_dance:

Jeg er også helt fersking her inne så jeg ønsker deg velkommen etter meg >:( :innocent2:
Francis [Bot]
velkommen hit
Anonymous
og jeg er fersk som et nybakt brød jeg og :) jeg gleder meg til å være her med dere  :icon_redface:
Anonymous
Velkommen hit :)
W3 [Sitesearch]
Vær hilset og velkommen !!!
GjenopprettetMedlem
Som et mantra i AA: Velcome!!!  :beer:
SEO Crawler
Yupp! 

Kom vel & hel!    (ingen dypere mening...bare et rim....hva betyr "hel"...veit itt....for trøtt til å føle meg "halv", så jeg burde vel vite bedre........mao sinnet er ikke våknet til funksjon ennå, og har dermed ikke kommet skikkelig igang med sin "splittende aktivitet"....jada, "A-liv" for "B-mennesker" kan anbefales! :eusa_dance: :w00t:)

Alt godt!