Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hei

Ja, da var jeg tilbake igjen, (tidligere Kolibri), jeg tok ikke lange pausen fra dette forumet. Har savna dokker masse
Da jeg meldte meg ut, hadde jeg møtt veggen for å si det sånn. Det var så mange inntrykk jeg fikk i den tiden, som jeg ikke klarte å fordøye helt. Jeg ville bare melde meg ut av alt det alternative, både det her på sonen,og det jeg driver på med ellers. Jeg trodde jeg kunne være som strutsen, å stikke hodet i sanden, men den gang ei. Jeg ble stilt til veggs, og har måttet ta noen runder med mæ sjøl. Det går fremover, og jeg har alltid tenkt at hvis man kommer så langt ned, så kan det bare gå en vei, og det er oppover. Jeg tror ikke alltid man finner svar i lyset, man må jaggu meg ned i mørket også for å finne svar, erfare og ta det med seg på livets vei.
Ja,ja nå kommer jeg nok til å herje rundt her med alle mine spørsmål

GjenopprettetMedlem
Velkommen tilbake kjære du
Godt å se deg igjen...
trøsta får være at på tur ned og på tur opp så erfarte du ting som kan være en god ting å ha sett på, i etterkant
Klæm fra Tina
Anonymous
Takk, og som du ser Tina har jeg tatt det navnet som du foreslo.
GjenopprettetMedlem
men det var liksom deg da, så jeg måtte foreslå det, du vet jo meg, har aldrig klart å holde min munn igjen
hihihihi
Tina
GjenopprettetMedlem
Heisann.
Visste du ikke var langt unna. Men sånn er det nå engang - man må definere mørket for å kunne vite noe om lyset ...
klem, kariw
Anonymous
"Fønix":
Hei 
Ja, da var jeg tilbake igjen, (tidligere Kolibri), jeg tok ikke lange pausen fra dette forumet. Har savna dokker masse
Da jeg meldte meg ut, hadde jeg møtt veggen for å si det sånn. Det var så mange inntrykk jeg fikk i den tiden, som jeg ikke klarte å fordøye helt. Jeg ville bare melde meg ut av alt det alternative, både det her på sonen,og det jeg driver på med ellers. Jeg trodde jeg kunne være som strutsen, å stikke hodet i sanden, men den gang ei. Jeg ble stilt til veggs, og har måttet ta noen runder med mæ sjøl. Det går fremover, og jeg har alltid tenkt at hvis man kommer så langt ned, så kan det bare gå en vei, og det er oppover. Jeg tror ikke alltid man finner svar i lyset, man må jaggu meg ned i mørket også for å finne svar, erfare og ta det med seg på livets vei.
Ja,ja nå kommer jeg nok til å herje rundt her med alle mine spørsmål 
Nå demret det opp et lys for meg!! Velkommen tilbake...

Jeg har selv vært i samme bås, og møtte veggen totalt. Ble ikke så dramatisk at jeg meldte meg ut, jeg bare holdt meg borte. Det alternative fikk jeg en avstand til. Men med lyset kommer også lysten på livet igjen!

Anonymous
"Tina":
men det var liksom deg da, så jeg måtte foreslå det, du vet jo meg, har aldrig klart å holde min munn igjen 
hihihihi
Tina

Du må aldri holde munnen igjen vet du.
Tusen takk for velkomsten alle dere, godt å være tilbake igjen.
Anonymous
Velkommen tilbake...
Alle møter vi "veggen" før eller senere...
Det har jeg og ... og skulle ønmske jeg hadde rullgardin til og dra ned ..
Klem
*Skapheksa*

GjenopprettetMedlem
Fint at du er tilbake..sånn skal det være

GjenopprettetMedlem
Hei!
Velkommen tilbake og gratulerer med transformasjonen
Klem fra Inger Lise

W3 [Sitesearch]
Hei kolibri/fønix !
Så kjekt du har kommet tilbake til oss