Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei. Logget inn her i dag og ser det er presentasjoner av dere som er aktive her.
Da kaster jeg meg etter.
Er uerfaren og søkende her inne. Er 44, alenemor til to vakre smådamer. Utdannet jurist etter studier i voksen alder, selvsendig næringsdrivende.
Er lett påvirkelig av energistrømninger, visste vel ikke egentlig hva det var.
Har jobbet noe med nevrolingvistisk programmering. Tilfeldig ( nei selvsagt ikke..!!) startet jeg med å kommunisere med dyr og ble særdeles overrasket av effekten. :icon_lol:

Begynte å lese litt i alle retninger ; Olga Kharitidi, Lynn V. Andrews, Bear Heart, Cogan, Villoldo etc.
Men boka som rystet meg var Under Nordkorset. Jeg bare måtte til Finnmark. Der opp tok energiene tak i meg, og jeg var solgt. :biggrin:

Etter det har Ailos navn stadig kommet til meg. Så da får jeg se hva det skal være for....

Ønsker først og fremst å prøve meg litt fram i "denne verdenen"....vet ikke helt hva jeg vil eller skal, men vet at noe er det. Meldingene er tydelige nok.
Ønsker alle en fin dag.
Snappy [Bot]
Velkommen hit i varmen. Dette må være et av de hyggeligste og mest lærerike forumene som finnes der ute! Kjempehyggelig å lese presentasjonen din :icon_biggrin:
Anonymous
,
Anonymous
Velkommen, en fin presentasjon av deg! :icon_biggrin:
Anonymous
Välkommen hit! Hoppas du skall trivas, lära dig mye och att vi ska få lära av dig :)

Sjamanisera mera,
Thomas
Francis [Bot]
Velkommen hit!  :icon_biggrin: :icon_biggrin:
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Alphashe  :icon_biggrin:

Dejligt at kunne byde velkommen til en ny debattør... Velkommen  :icon_biggrin:
Dejligt at høre om dig selv

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
Hei, og velkommen :respect:
Anonymous