Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig Ă„ logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
KjÊre medmennesker, jeg er ny innenfor dette forumet og dets omrÄderegister, men jeg har fÄtt anbefalt fra mine vergeÄnder at jeg mÄ ta kontakt med andre som har "evnen".
Derfor presenterer jeg megselv her og nÄ.
Jeg er MÄneulv, jeg er en gutt pÄ 19 Är som har hatt "evnen" bevisst siden jeg var 4 Är. Har ikke kunnet utnytte min "evne" fÞr jeg ble 16 da jeg stÞtte pÄ Sjamanismen (Keltisk Tradisjon), og fikk kontakt med mine verger etter lang meditasjon.
Jeg er selvlÊrt i de smÄ ting jeg kan, men trenger en som har sterkere kunnskaper til Ä lede meg gjennom de neste skrittene, og vergene mine fortalte meg at jeg skulle finne en informasjonskilde uten like, og at jeg mÄ finne kontakt der.
Jeg tolker det dithen at dette er stedet og dere er kontaktene.
Jeg vil komme innom her jevnlig for Ă„ se hvem som naturlig tiltrekkes av denne meldingen for Ă„ sjekke om jeg har tolket rett.
Befinner meg i BergensomrÄdet for tiden.
MÄneulv hilser dere alle god aften og god natt. MÄ Ändene vÊre gode mot dere.
~MÄneUlv~
Yahoo Slurp [Bot]
Hej MĂ„neUlvÂ
Velkommen til denne debat, som jeg tror du kan fĂ„ stor udnyttelse afÂ

Sikke en dejlig evne at haveÂ

Du skal ikke holde dig tilbage med at spÞrge, for herinde er der mange der kan svare pÄ de ting der bliver spurgt om...
Hilsen ShamanenÂ

Francis [Bot]
Hei og velkommen hit mĂ„neulv!Â
Her kan du spÞrre og grave om alt du lurer pÄ, og kom frem med dine egene erfaringer. Her blir alle tatt i mot med Äpene armer!
Skal bli hyggelig Ă„ bli kjent med deg!
Mvh Ulva
Snappy [Bot]
Hei MÄneulv og velkommen hit. Her finner du mange mennesker med utrolige kunnskaper, sÄ jeg hÄper du finner deg til rette

Anonymous
VÀlkommen hit MÄneUlv - hoppas du finner det du söker!
Mvh,
Thomas
GjenopprettetMedlem
MÄneUlven er velkommen til Ä fÞlge i mine fotefar...jeg er din eldre halvbror og Þnsker deg velkommen. Om du har evnene, har jeg instinktene og anelsene i behold. Dessuten har jeg en del flere Är pÄ baken og jeg tror alder og visdom vokser sammen for meg. Jeg smetter fra skogen og inn i den indre villmarken sÄ lett som bare det, kom med Ä lek.
Den lure reven
GjenopprettetMedlem
Tusen takk for den varme velkomsten, brĂždre og sĂžstre.
Jeg gleder meg til Ă„ bli bedre kjent med dere alle sammen, slik at vi kan lĂŠre mer om verden og hverandre.
Og takk til revebror som sÄ villig lar meg fÞlge i hans fotefar selv om alle har sin egen sti.
Og nĂŠrmere anene kommer man vel ikke.
Jeg vil lÊre det jeg kan av dere, og hÄper dere kan lÊre noe av meg samtidig =)
MÄtte Ändene vÄke over dere !
~MÄneUlv~
GjenopprettetMedlem
Jeg aner anene.
Reven
Yahoo Slurp [Bot]
Hej MĂ„neUlvÂ
Alle kan lĂŠrer af alle, men som et vĂŠrktĂžj, som vi sĂ„ selv vĂŠlger, - hvordan vi vil brugeÂ

....
Men vejen skal vi selv gÄ - alene..
Hilsen ShamanenÂ

Anonymous
Hei,og velkommenÂ

Anonymous
Velkommen skal du vĂŠre MĂ„ne Ulv!Â

GjenopprettetMedlem
Tusen hjertelig takk til dere alle !
MÄtte Ändene vÊre gode med dere !
~MÄneUlv~
Anonymous
Hei MÄneUlv
For en fin og direkte mÄte du hilste pÄ, kjempe flott

Velkommen hit til oss og hÄper du finner din lÊremester.
MĂ
jo bare si at det er godt og hÞre at du hÞrer etter dine Ändelige veiledere sÄ godt som du gjÞr, sku Þnske flere var sÄ flinke til det.
Ha tolmodighet pÄ din vei for mÄlet er ikke mÄlet det er veien som er viktig.

GjenopprettetMedlem
"Narnina":
Hei MÄneUlv
For en fin og direkte mÄte du hilste pÄ, kjempe flott
Velkommen hit til oss og hÄper du finner din lÊremester.
MĂ
jo bare si at det er godt og hÞre at du hÞrer etter dine Ändelige veiledere sÄ godt som du gjÞr, sku Þnske flere var sÄ flinke til det.
Ha tolmodighet pÄ din vei for mÄlet er ikke mÄlet det er veien som er viktig.
Takk Narnina, for bÄde gode tanker og fine ord.
Jeg sÞker et mÄl jeg aldri kan nÄ, men vil alltid strebe etter det, Ä kunne vÊre i perfekt harmoni med meg selv og verden i rundt meg, dette er mitt mÄl. Og det er riktig som du sier, sÊrlig i dette tilfelle, at det er veien som er viktig, for det er bare veien jeg vil se pÄ denne reisen, og det er veien det er ment for meg Ä se.
~MÄneUlv~
Yahoo Slurp [Bot]
Hej MĂ„neUlvÂ
"MÄneUlv":
Jeg sÞker et mÄl jeg aldri kan nÄ, men vil alltid strebe etter det, Ä kunne vÊre i perfekt harmoni med meg selv og verden i rundt meg, dette er mitt mÄl.
~MÄneUlv~
SĂžger du et mĂ„l, gĂ„ efter det, selvfĂžlgelig kan du nĂ„ det. Â

Ved at
vĂŠre dig selv, vil du automatisk
hvile i dig selv. Derved vil du opnÄ
den perfekte harmoni og ro med dig selv og dine omgivelser.Â
Hilsen shamanenÂ

W3C [Linkcheck]
Velkommen til deg MÄneulv.
Husk veien blir til mens du gÄr, og mÄlet ditt er ogsÄ mÄlet mitt sÄ kanskje vi sees pÄ veien et sted. Lykke til.
GjenopprettetMedlem
Takk sÄ meget til Shamanen som har delt med meg sin livsvisdom. Ingen kan noensinne bli perfekte, det er det som er det evige mÄl, selv om man kan komme nÊr nok.
Jeg er i den tro av at man i det liv man har blitt tildelt er pÄ en reise mot det perfekte, og at enhver ting jeg lÊrer ilÞpet av dette liv er noe jeg ikke har lÊrt i mine tidligere liv og derfor nÞdvendig for min reise.
Jeg tror ogsÄ at nÄr jeg endelig nÄr det perfekte er min reise over.
~MÄneUlv~
Yahoo Slurp [Bot]
"MÄneUlv":
Takk sÄ meget til Shamanen som har delt med meg sin livsvisdom. Ingen kan noensinne bli perfekte, det er det som er det evige mÄl, selv om man kan komme nÊr nok.
Jeg er i den tro av at man i det liv man har blitt tildelt er pÄ en reise mot det perfekte, og at enhver ting jeg lÊrer ilÞpet av dette liv er noe jeg ikke har lÊrt i mine tidligere liv og derfor nÞdvendig for min reise.
Jeg tror ogsÄ at nÄr jeg endelig nÄr det perfekte er min reise over.
~MÄneUlv~
Hej MĂ„neUlvÂ
Jeg talte om
den perfekte harmoni ; ikke det perfekte menneske...For sÄ skal du til vejens ende

AfgÞrende for, om du nÄr dine mÄl, er ikke vindens luner - men mÄden, du sÊtter dine sejl pÄ.
Hilsen ShamanenÂ

GjenopprettetMedlem
Takk igjen til Shamanen =)
Dine vise ord gjĂžr det enklere Ă„ se det som er kun er synlig for de som Ăžnsker Ă„ se.
Det gleder meg at du forstÄr nÄ hva jeg mente.
Og svaret var akkurat sÄ bra som det mÄtte vÊre.
~MÄneUlv~