Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Skal også utvise en god folkeskikk og presentere meg her på forumet. Navnet mitt er Eva, men mitt nick er Maeve. Er gift og har fire barn og tre bor fortsatt hjemme.
Er født i 1955 og min hjemby er Tromsø. Men nå bor jeg på landet, nært til fjellene og havet.
Har mange interesser og driver med tarot, og en god del drømmetydning, og healing. Via drømmer kom sjamanismen mer og mer inn i mitt liv, og jeg har masse å lære. Har kommet til at veien går man alene, og underveis møter man mange gode hjelpere. Jeg har erkjent at visdommen til kilden ligger i oss selv. Kan man legge egoet sitt til side, og finne veien til kilden alene, da har man funnet sin sjel.
Gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle sammen!
En varm hilsen fra
Eva/Maeve
Snappy [Bot]
Hei på deg min gode, "gamle" venn

Anonymous
Hilser på Maeve.

... takk for sist.. spennende og se hvodan vi har kommet videre, siden sist vi hadde kontakt.
*Skapheksa*

Yahoo Slurp [Bot]
Hej Maeve
Også et velkomen til dig "gamle" debattør. Dejligt at vide hvem men skriver med og derved få et netværk af mennesker som har hver deres speciale...
Hilsen den "gamle" Shamanen

Anonymous
Et hei i fra meg også.
Hmm, jeg burde nok presentere meg jeg også.

Anonymous
"elvira":
Hej Maeve
.
Glæder mig at hilse på dig. Hvorfor den frustrerede mand??? :whatthef:
Hilsen Elvira
Takk for hilsninger, og hvorfor jeg har den frustrete mann vet jeg ikke! Litt morsom animasjon, he, he
Tror jeg skal få satt inn bilde av meg selv, heller!

Anonymous
Knis, særlig om man har tenåringer i huset som for øyeblikket raser med "tante og onkelbarnet"!! Da hører man ikke sine egne tanker, nei!

Yahoo Slurp [Bot]
Hej Maeve
Måske "beskyttelsen" kan få ham til at falde til ro, så han ikke er så vred...
Hilsen Shamanen

Anonymous
Heia Maeve

min kjære solstråle.
Endelig fant du denne veien du også

Anonymous
Sent om sider: VÄLKOMMEN!
Mvh,
Thomas
Anonymous
Takk, takk! Det er koselig å være her på forumet!