Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei alle der ute.

Jeg er en mann på 45 år, har4 barn der en gutt på 11 bor fast hos meg.
Er alenepappa.

Er av den oppfatning at 40 årskrisa ikke starter i 40 årene, men varer i 40 år...........
Har 3 samliv bak meg med noen fargerike damer.

Er nå på søken etter den rette samt sjelelig føde.

Har i det siste tiden opplevd sjelen, dens mangfold og mysterier.  Stadig opplever jeg
den oversikt den har. Den mest fremtredende av kommuniksjonsmetodene er at jeg
drømmer noen hendelser som skjer neste dag eller senere.  Blir mer og mer overbevist
at det ikke kan være tilfeldigheter.  Drømmer flere drømmer hver natt som jeg forstår
betydningen av.  Alltid i fremtid.

I tillegg til drømmer, kommer det beskjeder i form av parapsykologisk overføringer (blink kaller jeg det),
følelser og tanker. 

Har vert på et kurs for å lære om den indre lege med en kjent regresjonsterapaut.  Under en behandling
der formålet var å se tidligere liv, så opplevde jeg en kjempe kraft i meg.  Den spredde seg frå hendene,
gjennom hele kroppen.  Nermest en ekstase.  Dette gjenntar seg hver gang jeg utfører desse øvelsene.
Ikke alltid like sterk, men fantastisk følelse.
Diskuterte hva dette kunne være og han mente at jeg hadde en sjamatisk kraft i meg.  Muligens har
vert en sjaman i et tidligere liv ??????
Min tidligere samboer mente jeg hadde varme hender, har jeg healer evner ?  Hvordan aktiviserer jeg
disse ?  Har drømt at jeg må være i en transe for at de skal virke.  Hvordan skal en komme inn i transen ?

Jeg har drømt om at jeg var på en reise i område frå Nord Norge til Russland, kystområdet.  Møtte der
en fangstmann og en isbjørn.  Isbjørnen var tam, eller så kunne jeg kontrollere den.  Er dette
et kraftdyr som har vist seg for meg ?

Vet ikke mere om sjamanisme enn det jeg har lest på disse sidene.
Er derfor svært interesert i all informasjon rundt dette.  Har bestilt boken til Alio Gaup, får den vel snart.

Trenger opplæring, hvor skal en begynne ?
Takknemmelig for råd.  Gjerne send email.

Sakner personer med samme interesser å snakke med.

Helsing Goodwill.
Snappy [Bot]
Hei Goodwill! Her inne finner du i alle fall personer med samme interesser som deg, og du kan føle deg trygg på at ingen synes du er sprøere enn dem selv :) Du har flere spørsmål som jeg håper du finner svar på. Et godt sted å begynne er å finne stillheten i deg selv - der har du også alle svarene. Underveis vil du helt sikkert få veiledning, og kjenner jeg forumets medlemmer riktig så stiller de mer enn gjerne opp for å svare på spørsmål.

Bare litt om isbjørnen: Den vandrer ensom i isødet, i lange perioder av sitt liv. Bjørner symboliserer ofte healing kraften, også isbjørnen. Det er mulig isbjørnen er et kraftdyr, denne kontrollerer du - altså tror jeg at du er i stand til å temme isbjørnens medisin. Den har altså evnen til å tåle kulden i verden og blant mennesker. Og den kan også bli veldig tam.

Lykke til videre i din søken - og velkommen hit :)
Francis [Bot]
Velkommen hit!  :icon_biggrin:
Anonymous
Hei :D
Velkommen skal du være.
GjenopprettetMedlem
Heeeiiii!

Velkommen til deg! Så hyggelig!
Du finner sikkert mye intr her inne.

Kos&Klemza.
psbot [Picsearch]
du har iallfall kommet til rett sted når det gjelder folk med samme intresser...
velkommen ska du være.
æ vil anbefale ailo sine kurs....går der sjøl, og synes det e utrolig lærerikt..
Yahoo Slurp [Bot]
Hej goodwill  :icon_biggrin:

Allerførst velkommen til dette fantastiske forum.
Sikke mange spændende spørgsmål du har. En god ide i første omgang er måske at læse nogle af de inlæg der er herinde, de kan måske besvare nogle af de spørgsmål, du har. En anden ting vil være godt hvis du stiller et spørgsmål af gangen, så kan du bedre får svaret på spørgsmålet.

Vi er en masse mennesker herinde der elsker at debbatere.  :wub: :w00t:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
Välkommen!

Mvh,
Thomas
GjenopprettetMedlem
Takker for mottagelsen.  :eusa_clap:

Går litt tid før jeg finner ut hvordan det tekniske fungerer her på web'en, håper jeg nå får inn et svar til alle dere som har
ønsket meg velkommen.  :icon_redface:

Det ligger mye informasjon her, jeg har nok mye å lese enda, så jeg får fortsette med det og så komme tilbake med
spørsmål etterhvert.

Er også usikker på om dette er rette plassen for meg, jeg har ingen forbindelse med nord norge og samer.  Kun denne
kontakten med den enorme kraften som min jordiske hjelper mener er sjamanistisk.  Jeg gler meg å lese boken til Alio, finner
vel ut mere etterhvert.  De indre hjelperene er i alle fall aktive og har vert det i mange år nå, men jeg har ikke forstått
bredden på kommunikasjon formene før i den siste tiden.

Det jeg søker er å kunne kommunisere bedre med sjelen og kunne få tilgang på dens utømmelige kjærlighet, visdom og kraft.

Guds kjærlighet er brakt til dere alle.

Takk, takk og takk.
Anonymous
.
Anonymous
Heisan  Goodwill.......
Velkommen :respect:
GjenopprettetMedlem
Heia. Jeg har det nesten på samme måte som deg. Har lest boka til ailo, og også vært på et kurs med ham. det var veldig interessant, men jeg leter ennå etter flere svar. Boka var veldig fin - godt skrevet og mye som traff "rett i magen".
Håper du finner ut av det etterhvert.
Hilsen mariann - fersking innen sjamanismen, men vil gjerne lære mer.