Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Omsider kom jeg over ei side som er perfekt for meg:)

Har så lenge jeg kan huske det vært interessert i "det alternative", spesielt noaider og indianske sjamaner. Men utover ymse litteratur har det kun blitt til et besøk på en seanse hvor jeg ble fortalt at jeg i tidligere liv har vært både urfolk og noaide. Interessant erfaring å ha med seg.  :biggrin:

Har ingen spesielle evner som jeg vet om, men jeg stoler på intuisjonen, og vardøger er ikke så uvanlig å høre.

Er straks 26 år og bor i kårhuset heime på familiegården i Midt-Norge. Tenker å ta over med tid og stunder:) Ellers har jeg tilbrakt et år i USA som au-pair. Det likte jeg så godt at da jeg var ferdig på Høgskolen dro jeg ut en tur til. 5 måneder i Irland denne gangen. Har alltid følt at jeg måtte til dit, og jeg koste meg altså glugg i hjel :) Det er land med "historisk sus"...

Vel, det var litt kort om meg. Gleder meg til å lese gjennom det som ligger ute på denne sida, så skal dere se jeg må komme med en mening i ny og ne ;D
Anonymous
Välkommen!!  :w00t:

Mvh,
Thomas
Anonymous
Hei
Velkommen :D
Snappy [Bot]
Velkommen Nini! Gleder meg til å høre mer om meningene dine ;D
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Nini  :icon_biggrin:

Velkommen , håber du finde det du søger her... :wub: