Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Heisan!
Føler meg litt på dypt vann her, når jeg nå har bokstavelig talt hoppet inn i dette forumet
Etter at jeg la inn et spørsmål i et annet forum ang mine opplevelser under meditasjon, var jeg så heldig å få svar fra en herfra som har hjulpet meg masse og som nå anbefalte meg å komme hit i min søken etter utvikling, opplysning, svar osv.
Som sagt, så gjort
Gleder meg til å bli kjent med dere alle
I lys og kjærlighet
klem fra Masi
GjenopprettetMedlem
Hjertelig velkommen til deg! Håper du finner inspirasjon her

Anonymous
Så du har bokstavelig talt hoppet inn i sjamansonen? Velkommen skal du være!
Jeg har vært her siden april, oppdaget sonen på nettet kanskje et pår måneder før det igjen.
Anonymous
Ja, det er bare å hoppe i det.

Velkommen skal du være!

Anonymous
Hei Masi!
Jeg har ikke vært her så lenge, men føler allerede at disse folkene begynner å bli en stor venneflokk. Et kjempeflott forum, med masse intressant informasjon og lærdom.
De som er her er flinke å dele opplevelser og erfaringer og tonen er (stort sett) lett og uhøytidelig. Jeg trives veldig godt med dette.
Ønsker deg hjertelig velkommen!

GjenopprettetMedlem
Velkommen,var selv usikker i begynnelsen,men her er det jo bare gode venner.

GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen hit Masi

GjenopprettetMedlem
Tusen takk for en varm velkomst
Har lest i timesvis inne på sidene her siden i går kveld, og det er så mange kloke og spennende mennesker her som jeg gleder meg over å få muligheten til å bli bedre kjent med etterhvert.
Kommer nok til å mase fryktelig mye og stille mange rare spørsmål, men håper dere bærer over med meg
Klems
GjenopprettetMedlem
Her er det mye visdom å hente:

GjenopprettetMedlem
Hei til deg....
Fint og se du har funnet veien hit du også, er selv helt ny på denne siden og i "ånde verden", men har fått svar på mangen spørsmål jeg lurte på... Så dette er en god side for oss nye.
Velkommen til deg!!!
Klem fra frøy
GjenopprettetMedlem
Välkommmen ska du vara, lite så här i efterhand!