Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Heisan!

Føler meg litt på dypt vann her, når jeg nå har bokstavelig talt hoppet inn i dette forumet :o

Etter at jeg la inn et spørsmål i et annet forum ang mine opplevelser under meditasjon, var jeg så heldig å få svar fra en herfra som har hjulpet meg masse og som nå anbefalte meg å komme hit i min søken etter utvikling, opplysning, svar osv.
Som sagt, så gjort  :biggrin:

Gleder meg til å bli kjent med dere alle  :)

I lys og kjærlighet
klem fra Masi
GjenopprettetMedlem
Hjertelig velkommen til deg! Håper du finner inspirasjon her  :)
GjenopprettetMedlem
Velkommen hit!

:icon_biggrin:
Anonymous
Så du har bokstavelig talt hoppet inn i sjamansonen? Velkommen skal du være!
Jeg har vært her siden april, oppdaget sonen på nettet kanskje et pår måneder før det igjen.
Anonymous
:razz: :respect:
Anonymous
Ja, det er bare å hoppe i det. :)
Velkommen skal du være! :icon_biggrin:
Anonymous
Hei Masi!
Jeg har ikke vært her så lenge, men føler allerede at disse folkene begynner å bli en stor venneflokk. Et kjempeflott forum, med masse intressant informasjon og lærdom.
De som er her er flinke å dele opplevelser og erfaringer og tonen er (stort sett) lett og uhøytidelig. Jeg trives veldig godt med dette.
Ønsker deg hjertelig velkommen! :wub:
GjenopprettetMedlem
Velkommen,var selv usikker i begynnelsen,men her er det jo bare gode venner. :wub: :respect:
GjenopprettetMedlem
Hei Masi  :wub:
GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen hit Masi :eusa_clap:
Anonymous
Velkommen hit  :)
GjenopprettetMedlem
Tusen takk for en varm velkomst :wub:

Har lest i timesvis inne på sidene her siden i går kveld, og det er så mange kloke og spennende mennesker her som jeg gleder meg over å få muligheten til å bli bedre kjent med etterhvert.
Kommer nok til å mase fryktelig mye og stille mange rare spørsmål, men håper dere bærer over med meg :lol:

Klems
GjenopprettetMedlem
"Masi":

Tusen takk for en varm velkomst :wub:

Har lest i timesvis inne på sidene her siden i går kveld, og det er så mange kloke og spennende mennesker her som jeg gleder meg over å få muligheten til å bli bedre kjent med etterhvert.
Kommer nok til å mase fryktelig mye og stille mange rare spørsmål, men håper dere bærer over med meg :lol:

Klems

:lol: Der har vi alle vært......OG er ennå :wub: Det er jo sånn vi lærer. Vi er hverandres elever og veiledere. :P
GjenopprettetMedlem
Her er det mye visdom å hente: :wub:
GjenopprettetMedlem
Hei til deg....

Fint og se du har funnet veien hit du også, er selv helt ny på denne siden og i "ånde verden", men har fått svar på mangen spørsmål jeg lurte på... Så dette er en god side for oss nye.

Velkommen til deg!!!
:eusa_clap:

Klem fra frøy
GjenopprettetMedlem
Välkommmen ska du vara, lite så här i efterhand!
GjenopprettetMedlem
Velkommen skal du være :biggrin: