Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous

Velkommen

Kjenner meg igjen. Jeg bor også i en by. Har du noen gang lagt hånda di under en side i en bok? Når jeg gjør det kjenner jeg at det blir varmt. Tenker at det kanskje er mye energi i papir siden det er laget av trær.
Anonymous
velkommen..

meditasjons turer i skog og mark har vært min lærdom...
Den har gitt meg enormt mye styrke visdom, og har fått frem min klokskap i form av svar jeg har lurt på...
Jeg er ydmyk og takknemlig som har fått lov og oppleve den på min måte...

GjenopprettetMedlem
Hei, er selv blandt de nye her.
Er selv bland de som elsker litteraturens verden.
Må rive meg vekk av og til for ikke å bli trollbundet og forhekset, det er jo tross alt en verden som beveger seg der ute når man løfter hodet over bokkanten og.
Har også et problem med mennesker, vet ikke hva jeg tar inn. Men "filteret"er ikke helt finjuster, slik at det jeg tar inn og opplever fra mennesker blir voldsomt. Tolkningen av det jeg tar inn kan da bli en negativ opplevelse fordi den er så voldsom
Naturen ja, har hatt mange fine stunder der. Har vært mye ute, mange år i jobbsammenheng, men det er først nå jeg er istand til å versette.
Du virker som en person av mange motsettninger
Du virker spennende, gleder meg til å høre mer.
Velkommen hit du og, på den korte tiden jeg har vært her, har jeg opplevd mye varme.
Varme tanker
Anonymous
Hei til deg, og velkommen skal du være.

Du virker som en motsetningsfylt person, som jeg selv også er.
Sterk følsomhet for mennesker gjør det vanskelig for meg, så jeg har alltid tilbringt mye tid alene med meg selv.
Da er det lettere å være sosial her på sonen.

Det er en fabelaktig gjeng her inne!
Håper du også vil trives.

GjenopprettetMedlem
Velkommen på sonen, brukernavn!
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen til deg!
Liker det du skriver om deg selv og gleder meg til å bli bedre kjent med deg

Anonymous
Nå ser jeg plutselig at jeg har brukt et trist/sur-fjes på min velkomst-hilsen...
Det var da virkelig ikke meningen...må ta det på nytt...
Velkommen!

GjenopprettetMedlem
Välkommen! Känner igen mig i det du skriver, längtan efter naturen, att umgås i böckernas värld och i stillheten bort från alla människor.