Kaller meg Rasha -var det første jeg noensinne malte med akvarell-maling. Var i 1988, og fjellet har en form som jeg aldri kan glemme.
Rasha ligger på sørøya, ei øy i vest-finnmark, kor æ kommer i fra.
Æ e 32 år og bor no i Hammerfest med min samboer og hennes 5 år gamle sønn og vår snart 4 måneder gamle sønn. Har for tia pappapermisjon, og bruker mesteparten av tiden på lillingen og familien. En ekte husfar
Absolutt og anbefale!!!! En herlig følese og kunne være med på den første tiden...Har ingen kurs som omhandle det "alternative", men vet at det er mer mellom himmel og jord enn ka æ kan tenke mæ...
E ikke religiøs heller, men forstår hvorfor man kan være innenfor en religion (forstår æ mæ sjøl dær?..?!)
Æ e en en søker... Søke etter en sannhet. Helheten. Kjenne energistrømmer. Har alltid hatt "varme" hender og elsker fri natur.
Føle mæ tilfreds når mennesker rundt mæ har det bra.
Har lenge tenkt på og ta kurs, men det har liksom ikke passet. Håper at æ i fremtia vil kunne få muligheten og følge noen kurs slik at æ kan lære mæ etterlengta teknikker.
Vel. Det va det. Kunne nok skrevet mer, men akkurat no e det nok.
Ja. Ha en riktig fin dag alle sammen!

Lykke til videre på ferden din - håper du får nytte av forumet her, som mange andre gjør!