Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Ja.  Ka skal æ skrive?

Kaller meg Rasha -var det første jeg noensinne malte med akvarell-maling. Var i 1988, og fjellet har en form som jeg aldri kan glemme.
Rasha ligger på sørøya, ei øy i vest-finnmark, kor æ kommer i fra.
Æ e 32 år og bor no i Hammerfest med min samboer og hennes 5 år gamle sønn og vår snart 4 måneder gamle sønn. Har for tia pappapermisjon, og bruker mesteparten av tiden på lillingen og familien. En ekte husfar :)    Absolutt og anbefale!!!!  En herlig følese og kunne være med på den første tiden...

Har ingen kurs som omhandle det "alternative", men vet at det er mer mellom himmel og jord enn ka æ kan tenke mæ...
E ikke religiøs heller, men forstår hvorfor man kan være innenfor en religion (forstår æ mæ sjøl dær?..?!)

Æ e en en søker... Søke etter en sannhet.  Helheten.  Kjenne energistrømmer.  Har alltid hatt "varme" hender og elsker fri natur.
Føle mæ tilfreds når mennesker rundt mæ har det bra.

Har lenge tenkt på og ta kurs, men det har liksom ikke passet.  Håper at æ i fremtia vil kunne få muligheten og følge noen kurs slik at æ kan lære mæ etterlengta teknikker.

Vel. Det va det.  Kunne nok skrevet mer, men akkurat no e det nok. 

Ja.  Ha en riktig fin dag alle sammen! :) :) :)
Anonymous
Hei rasha!
Velkommen hit :D
Håper du vil finne svar på det du søker. Kan absolutt anbefale dette forumet, her er det så mange hyggelige mennesker som har vært meg til stor hjelp. :wub:
Yahoo Slurp [Bot]
hej rasha  :icon_biggrin:

Velkommen til dette dejlige forum, som du nok kan få glæde af. :w00t:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
.
Francis [Bot]
Velkommen hit Rasha!  :icon_biggrin: :icon_biggrin: Håper du finner det du søker her.
GjenopprettetMedlem
hejsa rasha ... og velkommen her til *S*
Anonymous
Välkommen!  :w00t:

Mvh,
Thomas
Snappy [Bot]
Hei Rasha! Nå først kjenner jeg deg igjen :lol: Lykke til videre på ferden din - håper du får nytte av forumet her, som mange andre gjør!
FAST Enterprise [Crawler]
Hei Rasha! velkommen skal du være :D
Kristine