Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
det finnes en steisirkel en offerplass på saltfjellet, enorm kraft og energi i ombrådet. har selv trommet dær ,en stor opplevelse. det er ennå tid før vinteren og i denne tid er farger og lys exstremt dær oppe...... skal opp dær om 14 dager skulle det være noen som vil med så bare svar. det er allerede 8 stk meldt.
hilsen
oakmann
GjenopprettetMedlem
det blir helga 21 i denne måne
GjenopprettetMedlem
"oakmann":
det blir helga 21 i denne måne
Bare en tanke

Hadde det ikke vært lurt å vente til etter den 21. okt?
Da kunne dere meldt dere på som deltagere til Verdenstromma å tatt den i bruk til en seremoni der opp?
Eg bære spør...
GjenopprettetMedlem
Det var ingen dårlig ide wolf

GjenopprettetMedlem
Den 21. er i hvert fall jeg i Oslo, så da kan jeg ikke være på Saltfjellet også. Ikke fysisk i hvert fall..

GjenopprettetMedlem
ikke domt. men da ville jeg ha hatt det på gudeøya i tunsjø, tunsjøguden i lierne. det er en fantastisk plass. også en samisk offerplass. øya er delt i 2 med en kløft midt på.
GjenopprettetMedlem
Tunsjø? Er det i nærheten av Rørvik i Nord Trøndelag?
GjenopprettetMedlem
Höres spennende ut
Har ikke molighet denne gång, litt för langt, men kanske bor jag i fjellet framöver och kan ta meg bettre fram hvis det blir anledning med noen tur vesterut

GjenopprettetMedlem
Er det bare enten eller, kan det ikke være både og, og i pose og sekk?
Og gjerne flere ganger på Saltfjellet. Spennende å få oppleve nye kraftsteder, men ikke alltid like lett å tilfeldigvis finne dem på egenhånd..
GjenopprettetMedlem
Hei!
Hva er verdenstromma?
Jeg tror jeg har lyst til å være med til saltfjellet....
Blir det fortsatt mon tro?
Vennlig hilsen Hlin
GjenopprettetMedlem
http://theworlddrum.com
Ei tromme som skal reise rundt i verden, hvor mange forskjellige folk holder seremonier for Moder jord.
Tromma innvies i Oslo 21.oktober.
Det står en del om den her på sonen, men også på egen side.
GjenopprettetMedlem
Tusen takk for info om verdenstromma.