Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Litt om meg: Kvinne, 31 år, bosatt på nordvestlandet. Er, i følge hjelperne mine igang med innvielsen min, men mangler helt klart kunnskap. Får vel bare ta imot det jeg kan, og flyte med, i stedet for å stille så mye spørsmål til alt. Har møtt kraftdyret mitt :biggrin:, har flydd over fjellene sammen med den amerikanske ørna :eusa_clap:, men vet ikke helt hva det vil si.
Anonymous
Hei Alias og velkommen hit! :)
Høres ut som du e godt igang med ditt og her e rette
plassen for de som e under utvikling og søke svar...
GjenopprettetMedlem
Takker :icon_biggrin: Har vært inne her en god stund og lest, før jeg dristet meg til å registrere meg. Føler at jeg kommer til kort her blant alle dere med erfaring innenfor sjamanismen. Håper at dere bærer over med meg, for jeg har veldig lyst til å lære da.

Akkurat nå er jeg nærmest på febrilsk leting etter en god tromme-CD, det er veldig kjekt å kunne spille det av på mp3-spilleren, så forstyrrer jeg ikke resten av huset :icon_rolleyes: Så hvis noen vet om en god en, og ikke minst hvor jeg kan få kjøpt den, så vær så snill å la meg få vite det. :eusa_pray:
AdsBot [Google]
Velkommen Alias!
Du kan jo kjøpe tromme-CDen til Ailo Gaup ... Du den med på kjøpet hvis du kjøper boken "Sjamansonen".
GjenopprettetMedlem
Hei, Alias !
Velkommen til sonen, nordvestlandet sier du..
Jeg selv er fra Ålesund, og bor i Sjøholt kommune..

Samin  ;)
GjenopprettetMedlem
Velkommen :eusa_clap:
📎 wizardbubbles.jpg
GjenopprettetMedlem
Velkommen hit, Alias  :w00t:
GjenopprettetMedlem
Velkommen.
Varme tanker
GjenopprettetMedlem
Velkommen skal du være Alias
GjenopprettetMedlem
Sjøholt er vel litt over to timers kjøring herfra. Men med fare for å drite meg ut her, sier Atlanterhavsveien dere noe? Er nesten nabo til den. :)
GjenopprettetMedlem
Hei Alias!
Velkommen hit. :)
Anonymous
Du har en meget flott alias!
Lykke til!
GjenopprettetMedlem
velkommen i lys og kraft og kjærlighet. :wub: :respect:
Anonymous
Velkommen hit  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Heisann Alias, velkommen til deg :)