Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Litt om meg: Kvinne, 31 år, bosatt på nordvestlandet. Er, i følge hjelperne mine igang med innvielsen min, men mangler helt klart kunnskap. Får vel bare ta imot det jeg kan, og flyte med, i stedet for å stille så mye spørsmål til alt. Har møtt kraftdyret mitt

, har flydd over fjellene sammen med den amerikanske ørna

, men vet ikke helt hva det vil si.
Anonymous
Hei Alias og velkommen hit!

Høres ut som du e godt igang med ditt og her e rette
plassen for de som e under utvikling og søke svar...
GjenopprettetMedlem
Takker

Har vært inne her en god stund og lest, før jeg dristet meg til å registrere meg. Føler at jeg kommer til kort her blant alle dere med erfaring innenfor sjamanismen. Håper at dere bærer over med meg, for jeg har veldig lyst til å lære da.
Akkurat nå er jeg nærmest på febrilsk leting etter en god tromme-CD, det er veldig kjekt å kunne spille det av på mp3-spilleren, så forstyrrer jeg ikke resten av huset

Så hvis noen vet om en god en, og ikke minst hvor jeg kan få kjøpt den, så vær så snill å la meg få vite det.

AdsBot [Google]
Velkommen Alias!
Du kan jo kjøpe tromme-CDen til Ailo Gaup ... Du den med på kjøpet hvis du kjøper boken "Sjamansonen".
GjenopprettetMedlem
Hei, Alias !
Velkommen til sonen, nordvestlandet sier du..
Jeg selv er fra Ålesund, og bor i Sjøholt kommune..
Samin

GjenopprettetMedlem
Velkommen skal du være Alias
GjenopprettetMedlem
Sjøholt er vel litt over to timers kjøring herfra. Men med fare for å drite meg ut her, sier Atlanterhavsveien dere noe? Er nesten nabo til den.

Anonymous
Du har en meget flott alias!
Lykke til!
GjenopprettetMedlem
velkommen i lys og kraft og kjærlighet.

GjenopprettetMedlem
Heisann Alias, velkommen til deg