Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei  :biggrin:

Til dere som er interesserte:som dere sikkert har oppdaget er hjemmesiden min nede...faktisk er den helt borte  :shock: :'(

MEN. Det kommer en ny, forhåpentligvis før nyttår  :w00t:  Der blir det både litt nytt og ting dere husker fra den gamle, så følg med.

Klem  :wub:
Inger Lise
GjenopprettetMedlem
Venter spent :w00t:
GjenopprettetMedlem
:eusa_doh:  Hmmm.... Hvorfor er den borte...?  :eusa_doh:  :o
GjenopprettetMedlem
Ja...godt spørsmål... :icon_confused:

Borte VAR den, nå er den tilbake... :o  Men jeg kommer uansett med ny hjemmeside  :P
GjenopprettetMedlem
...hva er domenet til hjemmesiden din (som nå er oppe) ?  ::) :P
GjenopprettetMedlem
Naaahh..... :o

Den var nede....så oppe....og nå nede.... :eusa_doh:
GjenopprettetMedlem
...hvis du nå svarer på hva domenet ditt er så får du innlegg nr. 1.401...det er steike meg mye Inger Lise... :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
Jasså....skal lure meg til å svare nå... :shock: :lol: :lol: :lol:

Eeehh...hvis jeg visste hva domene er kunne jeg kanskje fått svart deg... :icon_redface:
GjenopprettetMedlem
...vel..adressen til hjemmesiden din  :wub:
GjenopprettetMedlem
Å...ja.. hrmm..

Jeg har ikke skrevet den ned...lang som et vondt år :icon_rolleyes: Og nå som siden er nede og jeg ikke kommer inn, har jeg dessverre ikke peiling  :o

Hvis den skulle dukke opp igjen, skal jeg legge inn link her  :eusa_pray:
Anonymous
Hvis du vill korte ned det lange vonde år, kan du fixe en .tk addresse, den kopierer din addresse men du gir den ett nytt navn, fek www.ingerlise.tk

Mvh,
Thomas
GjenopprettetMedlem
Er det du som har www.alabast.no ?
GjenopprettetMedlem
Denne?
http://www.myworld.priv.no/strongwolf/
GjenopprettetMedlem
"Samin":

Er det du som har www.alabast.no ?

Jepp, det er den  ;D
GjenopprettetMedlem
:eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
"Inger Lise":

Naaahh..... :o

Den var nede....så oppe....og nå nede.... :eusa_doh:

Heisan  ;)

Vi hadde noe serverkluss før jul, men du har vært oppe siden midten av desember og til nå
Beklager dette, jeg har selv nesten ikke hår på hodet igjen etter den tiden, holdt på å bli sprø en stund :o :o

Lys & Kjærlighet
Tina
GjenopprettetMedlem
Nå har jeg forøvrig lagt inn igjen adressa til den gamle siden. Den nye har visst en veeldig trang fødsel... :o
GjenopprettetMedlem
Den som vente på noe godt...  :biggrin: Spenninga e tell å ta og kjenne på, heilt hit  :eusa_dance: